داستان خانم سحر آخته

داستان آشنایی خانم سحر آخته با گروه من حقیقی

سلام من سحر هستم

و حدود ۹ ماه میشه که با گروه ((من حقیقی)) آشنا شدم.اول با پیج اینستاگرام آقای قورچیان آشنا شدم و بعد دوره ها و کلاس های ایشون رو شرکت کردم.
من از کودکی مشکلات زیادی داشتم، خیلی کم رو و خجالتی بودم و هدفی توی زندگیم نداشتم، هیچ چیز خوشحالم نمی کرد و از همه ایراد می گرفتم.شخصیت بهانه جو و ناشکری داشتم و احساس می کردم که هر بلایی سرم میاد حقم هست، احساس می کردم به دنیا اومدم تا دیگران راحت زندگی کنن.

در ارتباط با دوستانم فکر می کردم هر کاری که میگن باید انجام بدم و مبادا بهشون بربخوره و من رو ول کنن تا اینکه توی پیج اینستاگرام آقای قورچیان، پیامهاشون و پست هاشون رو می خوندم و دنبال می کردم ولی اهمیت نمی دادم و مقاومت می کردم تا اینکه فهمیدم اون آدم عوضی ای که به دیگران نسبت می دادم، خودم بودم، چه قدر آویزون و بی اراده بودم.
به تمام دوستانی که این پیام رو میخونن توصیه می کنم که حتماً و حتماً برای خودتون وقت بذارید و اندکی به خودتون فکر کنید تا بفهمید کی هستید و با خود درونیتون آشنا بشید.
چون تمام رفتارهای آدم های اطراف شما نتیجه ی رفتار ما با خودمان است.  به امید روزی که غمگین نباشیم و در لحظه لحظه ی زندگی شاد باشیم و خودمون رو دوست داشته باشیم.

 

درصورت تمایل برای ارسال داستان آشنایی شما با گروه من حقیقی با شماره دفتر مرکزی در تماس باشید :

 

 

14 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *