جرأت کنید و با خودتون روبرو شوید

جرأت کنید و با خودتون روبرو شوید

جرأت روبه رویی با خود

شما اون چیزی که می خواهید رو جذب نمیکنید، آن چیزی که هستید رو جذب می کنید

این جمله از وین دایر است
چهارده سال طول کشید تا تونستم درکش کنم، چهارده سال طول کشید تا تونستم بفهمم وین دایر چی میگه.
چهارده سال طول کشید تا بفهمم هر چی داره پیرامونم می گذره، نتیجه رویدادهای درونی من است.
انتظاری واقعاً از هیچ کس ندارم تا چیزهایی رو که سالها به خاطرش درد کشیدم و تاوان دادم باور کنه، من کلی تاوان دادم تا اینها رو یاد گرفتم.
بعضی موقع ها وقتی می بینم، بچه ها در مقابل بعضی از چیزهایی که می نویسم، می جنگن و مقاومت دارن، راحت درکشون میکنم، می دونم که بالاخره وقتش که بشه اونها هم باور می کنن، همه چی سر جای خودش هست، همه چی تو یه برنامه ریزی دقیق داره جلو میره.
من آدمهای جنگجوی منفی زیادی رو تو زندگیم دیدم که آخرش بعد از کلی دست و پا زدن و جنگیدن با عالم و آدم یه جا به زانو در اومدن و فهمیدن باید خودشون رو تغییر بدن، شاید همین روند مشاهده ای که دارم میگم پانزده سال یا بیست سال طول کشیده ولی بالاخره تسلیم شدن و گفتن یکی به ما کمک کنه.
من آدمهای زیای رو دیدم که تا زمانی که بچه ی خونه بودن با پدر مادراشون جنگ داشتن، بعدش با زن یا شوهرشون و بعد هم با بچه هاشون و آخر سر هم…
اینارو گفتم که بگم حافظه ام خیلی دقیق است، از بچه هایی که باهام راهبری میشن میتونید بپرسید، خیلی زندگی ها رو مشاهده کردم تا به این نتایج رسیدم و میام براتون می نویسم.
من با خودم تکلیفم، من باید این راه رو برم، یعنی فهمیدم راه دیگه ای ندارم، یعنی تنهایی ام که شده باید این راه رو برم، دست من نیست، یه چیز دیگه داره من رو می بره، از اراده ی من خارج شده و برای اونایی که هنوز لای در گیر کردن و دارن این پا و اون پا میکنن میگم، خودتون رو پرت کنید تو جریان، به بعدش فکر نکنید، هیچ روزی نخواهد آمد که شما خود را در مسیر درست ببینید مگر اینکه جرأت کنید و با خودتون روبرو شوید، جرأت کنید، به زودی الهامات جدیدی به شما می شود.
✨✨✨
#فراز_قورچیان
#فراز_نامه

36 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *