به شدت خانواده ام رو کنترل میکردم تا اینکه…

سلام می‌خوام براتون از ماجرای آشنایی خودم با مجموعۀ من حقیقی و استاد فراز قورچیان بگم.

یک سال و نیم پیش من خیلی اتفاقی از طریق اینستاگرام با استاد آشنا شدم خیلی به سرعت جذب گفته های استاد شدم، انگار این حرف‌ها همون هایی بود که من باید گوش می‌کردم.

من خیلی آدم زودجوش و استرسی بودم و به شدت نشخوار ذهنی داشتم. بعضی از مواقع یک موضوع رو صد بار توی ذهنم مرور می‌کردم و هر بار مضطرب تر می‌شدم، همیشه نگران دیگران بودم و احساس می‌کردم اگه یک روز خانوادم رو کنترل نکنم حتماً اتفاقی براشون می‌افته.

الان وقتی که به یکسال و نیم پیش خودم نگاه می‌کنم می‌بینم که دیگه اضطراب ندارم دلشوره ندارم، توقع ندارم شک ندارم، تضاد ندارم، ترس ندارم، نوشخوار ذهنی ندارم و …

دیگه دائم نگران فرزندم و خانواده ام نیستم. می‌دونم خدایی هست که همیشه همراه من و خانوادۀ منه کسی که هیچوقت منو تنها نمی ذاره کسی که همیشه و در همه حال به فکر منه حتی خیلی خیلی بیشتر از خودم با راهبری استاد عزیزم فراز قورچیان، امروز تونستم آدم بهتر و مفیدتری باشم.

امروز خودم رو دوست دارم با هر ظاهر و اخلاق.

به خودم افتخار می‌کنم و احساس ارزشمندی می‌کنم و دیگه چشم انتظار محبت دیگران نیستم.

تمام تلاشم را می‌کنم که دروغ نگم و غیبت و قضاوت نکنم.

از راهبر عزیزم یاد گرفتم که عاشق خودم و خدای خودم باشم همۀ انسان‌ها را بی قضاوت دوست دارم و تمام کسانی رو که روزی از روی ناآگاهی به من زخمی زدن رو می‌بخشم و از خدای خودم ممنونم که منو تو این مسیر قرار داد و با استاد عزیزم آشنا شدم.

با کسی آشنا شدم که بیشتر از همه ی ما به فکرمون هست. گاهی به من زخمی زدن رو می بخشم و از خدای خودم ممنونم که منو تو این مسیر قرارداد و با استاد عزیزم آشنا شدم با کسی آشنا شدم که بیشتر از همه ما به فکرمون هست.

کسی که دلسوزانه ولی با جدیت راه و چاه رو بهمون نشون می‌ده کسی که دیگه اجازه نمی ده به من قبلی من عوضی برگردم و من رو با من حقیقتم آشنا کرد.

بی دریغ به همه شاگردانش عشق می‌ورزه و بی حد بخشندس .

کسی که تا پایان راه با توعه اگه تو از راه خارج نشی.

من به لطف خدا و کمک های راهبر عزیزم امروز دیگه همسری متوقع با انواع و اقسام کمبودها نیستم.

من به لطف خدا و کمک راهبر عزیزم امروز مادری ترسو و نگران و مخرب نیستم.

یاد گرفتم که اول خودم باشم، درست باشم، انسان باشم، ارزشمند باشم، عاشق باشم، بخشنده باشم، عملگرا باشم شجاع باشم، صبور باشم و … تا بتونم همسر و مادر خوب و از همه مهمتر انسان خوبی باشم.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها