کتاب زن درون

معرفی کتاب زن درون نوشته رابرت جانسون

کتاب زن درون نوشته رابرت جانسون

یکی از سوال های رایج در خودشناسی و طی کردن سفر درونی این است که مرد درون و زن درون یا آنیما و آنیموس چیست؟

نویسنده ی این کتاب، رابرت الکس جانسون است که در این کتاب به طور مفصل به بررسی روان شناسانه ی مبحث ((زن درون)) می پردازد و این موضوع یعنی ((زن درون)) را از طریق اسطوره ی کهن و معروف سایکی و اِروس بیان می کند.

اسطوره ی یونانی اروس Eros و سایکی Psyche یکی از آموزنده ترین قصه هایی است که درباره ی سرشت زنانگی یا زن درون وجود دارد. این اسطوره بسیار کهن و پیشینه ی آن به پیش از مسیحیت می رسد. این داستان سینه به سینه و نسل به نسل حفظ می شود تا این که در دوران کلاسیک یونان به صورت نوشتاری به ثبت می رسد. با همه ی قدمتی که این اسطوره دارد هنوز برای انسان های امروزی آموزنده و پیام آور است.

ممکن است با خود بگویید چرا باید به اسطوره و کهن الگو بپردازیم؟، اصلاً چرا اسطوره ها و کهن الگوها برای طی کردن سفر درونی مهم هستند؟؟؟؟
ابن عربی در این رابطه می گوید: هر چه انسان به وجود آورده در ابتدا در جهان خیال رؤیت کرده است.جهان اسطوره همان عالم خیال است اما در بعدی دیگر، در بُعد درون.
در این کتاب پی می بریم که زن درون چه مفهومی دارد؟ چگونه آن را درون خود پیدا کنیم؟،اگر در قسمت تاریک و سایه ی ما وجود دارد، چگونه کشفش کنیم ؟، ارتباط این داستان اسطوره ای با مبحث ((زن درون)) چیست؟؟؟و….

 

برای خرید و تهیه کتاب میتوانید از کلیک بر روی اینجا اقدام نمایید.

** توجه بفرمایید برای تهیه کتاب به منابع و وبسایت های دیگر مراجعه بفرمایید . کتاب ها در وب سایت من حقیقی بفروش نمیرسد**

No Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *