معرفی کتاب صبح جادویی

معرفی کتاب صبح جادویی نوشته ی:هال الرود

نویسنده ی کتاب صبح جادویی فردی به نام ((هال الرود)) است.

هال الرود؛ سخنران و نویسنده کتاب های پرفروشی به نام با چالش های زندگیتان رو به روشوید، است.داستان زندگی اش نمونه ای از معجزه و شاهد زنده ای برای موفقیت است.

او با داستان زندگی اش نشان می دهد که می شود بر چالش ها و مشکلات غلبه کرد و موفق شد. همچنین این پیام را می دهد که موفقیت در دوردست ها نیست.خبر خوب اینجاست که این کتاب مختص انسان های موفق نیست بلکه برای تمان انسان هاست.

می گوییم به تمام انسان ها تعلق دارد زیرا شوقی درونی برای دستیابی به بهبودی در تمام ما آدمیان وجود دارد.ما انسان ها پتانسیل های درونی زیادی داریم اما نکته اینجاست که یاد نگرفتیم آنها را به جریان در آوریم که در این کتاب ، این موضوع حیاتی را با راهکارهایی عملی، به زیبایی و سادگی بیان می کند.

به عبارتی این کتاب، کاربردی ترین، نتیجه بخش ترین و متحول کننده ترینشیوه برای بهبود همه ی جنبه های زندگی است که تا کنون با آن مواجه شده اید.این کتاب حتی برای افرادی که به باور خود و دیگران در سطح بالایی از موفقیت هم قرار دارند، مناسب است زیرا امکان ارتقا به درجات و ارتعاش بالاتر را فراهم می آورد.

موفقیتی که در اینجا از آن یاد می کنیم به معنی ایجاد بهبودهای قابل توجه در وضعیت سلامتی، شادی، ارتباطات، شرایط مالی، شرایط معنوی و همه ی جنبه های مهم زندگیتان است.

این کتاب زمینه ی تحول و دگرگونی را برای شما آماده می کند. مطالعه ی این کتاب را از دست ندهید.

 

برای خرید و تهیه کتاب میتوانید از کلیک بر روی اینجا اقدام نمایید.

 

** توجه بفرمایید برای تهیه کتاب به منابع و وبسایت های دیگر مراجعه بفرمایید . کتاب ها در وب سایت من حقیقی بفروش نمیرسد**

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

85 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر
3 ماه قبل

قشنگگگگگ😍

فریبا
3 ماه قبل

مرسی واسه معرفی این کتاب

نازنین
3 ماه قبل

فوق العاده

پریا
3 ماه قبل

قبل از این کتاب نوشتم که زندگیم چطور هست و بعد تموم کردن این کتاب دوباره نوشتم زندگیم چطوره و وقتی نگا کردم به هر دوتا نوشته ها فاصله های خیلی زیادی داشتند انگار از انسانی به انسان دیگه تبدیل شده بودم

رها
3 ماه قبل

😍❤🤗