معرفی کتاب توسط فراز قورچیان شوالیه ای با زره زنگ زده

معرفی کتاب توسط فراز قورچیان : شوالیه ای با زره زنگ زده

اثر (شوالیه ای با زره زنگ زده) کتابی از رابرت فیشر است؟

در این لایو در ابتدا آقای قورچیان یک کتاب بسیار زیبا را معرفی کردند.

اسم این کتاب « شوالیه‌ای با زره زنگ‌زده اثر رابرت فیشر» است.

این کتاب برای روند رشد و تکامل ما بسیار مفید و موثر هست. این کتاب کم حجم داستانی را تعریف می‌کند که بسیار جذاب و شنیدنی است و برای افرادی که در اول مسیر هستند یا میخواهند وارد مسیر بشوند بسیار مفید و شنیدنی است. داستان کتاب درباره شوالیه‌ی قهرمانی است که در هیچ شرایطی زره‌اش را از تنش بیرون نمی‌آورد. او با خانواده‌اش هم به‌نوعی قطع رابطه کرده است و در زره‌اش مانده است.

او روزی متوجه می‌شود که نمی‌تواند از زره‌اش بیرون بیاید او حتی نمی‌تواند دستش را درون زره حرکت دهد، یا نقاب زره‌اش را بالا بدهد و غذا بخورد. در این زمان همسر او ازش درخواست می‌کند که زره را از تن خودش دربیاورد، ولی نمی تواند و باید تصمیم بگیرد که بین همسرش و زره محبوبش یکی را انتخاب کند. و ادامه ماجرا را خودتان بخوانید.

آقای قورچیان یک تکنیک بسیار جذاب برای خرید کتاب در این لایو گفتن، و این تکنیک این است که وقتی وارد کتاب‌فروشی رفتید، سعی کنید کتاب‌های که قلب شما آنها را می‌پسندد و از آن خوشش می‌آید را خریداری کنید، چون قلب شما بهترین کتاب را برای شما انتخاب می‌کند.

این نکته را باید بدانید که زندگی کردن بسیار سخت شده است، ولی باور خیلی‌ها این است که داریم خیلی خوب زندگی می‌کنیم، ولی در حالی که این اصلا درست نیست.

زندگی کردن خیلی سخته، و باور خیلی از ما باور داریم که داریم خیلی خوب زندگی میکنیم ولی درحالی که درست نیست.

در ادامه لایو آقای قورچیان به سوالات چند نفر از دوستان پاسخ می‌دهد.

سوال یکی از سوالات دوستان این بوده است، که چه جوری می‌توانم کاملا یک نفر رو ببخشم و این بخشش کاملا از عمق وجود خودم باشد.

و در جواب این دوست آقای قورچیان گفتن: یونگ در کتاب نقشه روح یک جمله داره که میگه «راه اکتشاف روان راه آدم‌های بزدل نیست» چون  آدم‌های که ترسو و بزدل هستن وقتی به وسط مسیر میرسند فکر میکنند به آنها جنون دست داده است و اگر پیش دکترهای روان‌ شناسی این افراد بروند بهشون حتما میگن دیوانه شده‌ای.

ولی حقیقی که وجود دارد این است که، در اصل  برای شما بیداری معنوی در حال رخ دادن است و همین حالت‌های  که شما دچار یک آشفتگی شدید میشوید، یا یک افسردگی برای شما به وجود میاد و بسیار زیاد درد میکشید، و همه اینها آغاز جهش شما هست. مسیر معنویت همین است و یک واقعیت را بدانید که این مسیر سختی‌ بسیار زیادی دارد، باید درد بکشید.

شما فکر میکنید خوده فراز قورچیان این سختی‌ها را نکشیده، اشتباه می‌کنید. ولی با این همه سختی‌‌ها این مسیر بسیار درستی است. ولی وقتی شما نمی‌توانید مشکل خودتون رو حل کنید باید به یک فردی که اینکار را بلد است مراجعه کنید و با اون شخص حتما صحبت کنید. وقتی نمی‌توانید خودتان را ببخشید، باید دلیل آن را پیدا کنید. اصلی‌ترین دلیلی که مردم نمی‌توانند خودشان را ببخشند، به خاطر اینکه فکر میکنند نمی‌توانند گذشته رو جبران کنند، ولی در حالی که گذشته جبران می شود.

برای اینکه بتوانید خودتان را ببخشید حتما توصیه می‌کنیم که کارگاه شفای زخم را شرکت کنید.

ما باید سعی کنیم همیشه در مسیر رشد و معنویت باشیم تا بتوانیم به جاهای خیلی خوب و عالی برسیم.

سوال بعدی که یکی از مخاطبین پرسیده‌اند، بیان کردن از وقتی اومدم کارگاه شفای زخم را شرکت کرده‌ام خیلی چیزهای جدیدی را درک میکنم و سعی کردم عمل کنم ولی اتفاقاتی که بعد کارگاه افتاد، بر خلاف چیزی بود که من میخواستم، و دچار دوگانه‌گی شدم، الان باید چکار کنم؟

جواب آقای قورچیان این بود که، ما باید خدا رو شکر کنیم که دوگانه هستیم، خیلی از مردم چندگانه است، و چند رو دارند. در ابتدا ما باید خودمون رو دوست داشته باشیم و با تنهایی خودمون لذت ببریم. قرار نیست همیشه با بودن در جمع شاد و سرحال باشیم.

شما می‌توانید برای شناخت بهتر خود می‌توانید بسته سفر به‌ ناخوادآگاه را تهیه کنید.

 

اثر شوالیه ای با زره زنگ زده کتابی از رابرت فیشر است

این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟

برای تمام افرادی که…

فراز و نشیب های زیادی در زندگی داشته و گذرانده اند

  • می خواهند با زندگی و خودشان آشتی کنند.
  • تمایل دارند خودِ واقعی شان را بشناسند.
  • خواهان دریافت و پذیرش عشق هستند.
  • از ظرفیت وجودی خود آگاهی و شناخت ندارند.
  • می خواهند خود را دوست بدارند و تعالی را تجربه کنند.
  • خواستارند عمق و ژرفای زندگی و وجود خود را دریابند.
  • و…

179 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *