استحاله نیروی جنسی و افراد موفق

استحاله نیروی جنسی و افراد موفق

استحاله نیروی جنسی و افراد موفق:

در متن زیر گفته شده، راز موفیت و وجه اشتراک تمام انسان های موفق، استحاله ی نیروی جنسی است.

این راز موفقیت و وجه اشتراکی با تمام ویژگی های مشترک انگیزشی در انسان های موفق، متفاوت است.

به راستی چه ارتباطی میان استحاله ی نیروی جنسی و افراد موفق می تواند وجود داشته باشد؟

واقعاً نیروی جنسی و موفقیت چه رابطه ای با هم دارند؟ و…

در این مقاله قصد داریم به استحاله نیروی جنسی و افراد موفق بپردازیم.

سرفصل ها:

تاثیر استحاله نیروی جنسی بر موفقیت

استحاله نیروی جنسی در زنان و مردان

تاثیر استحاله ی نیروی جنسی بر موفقیت

اگر زندگی نامه ی موفق ترین انسان های تاریخ نظیر مهاتما گاندی، جورج واشنگتن، ناپلئون بناپارت، ویلیام شکسپیر، آبراهام لینکلن و رالف والدو امرسون را مطالعه کنید، متوجه یک وجه اشتراک در میان همه ی آنها خواهید شد؛ تمامی این نوابغ، از نیروی جنسی قدرتمند و سلامتی برخوردار بوده اند.

اما آیا به راستی عامل اصلی موفقیت آنها داشتن نیروی جنسی سالم بوده است؟

از مطالعه ی زندگی نامه ی این نوابغ چنین بر می آید که همه ی آنها در وجود خود شبکه های ناشناخته ای را کشف کرده اند که با کمک آن توانسته اند از نیروی جنسی خود، نیروی شگفت انگیزی برای خلق موفقیت های چشم گیر استخراج کنند.

این همان چیزی است که به آن استحاله ی نیروی جنسی می گوییم. وقتی این اسطوره ها، نیروی جنسی خود را به این نیروی شگرف تبدیل می کردند، در آنها حس ششمی نافذ پدیدار می گشت که در اتخاذ تصمیم های مهم یاری شان می داد. تصمیم های درستی که در نهایت، موفقیت های حیرت آوری را موجب می شد.

با این حال، هنوز هم این راز سر به مهر باقی مانده است، زیرا به دلیل برخی حساسیت ها، مسئله ی نیروی جنسی در بسیاری از فرهنگ ها، خیلی مورد بحث قرار نمی گیرد و به همین دلیل، شاید از هر یک میلیون انسان تنها یکی از این معمای شگفت انگیز با خبر باشد.

به عبارت دیگر، تنها تعداد کمی از مردان می دانند که با حفظ نیروی جنسی در بدن خود، می توانند از راه شبکه هایی، آن را به منابع بزرگ قدرت و انرژی تبدیل کنند.

پیش از هر چیز، لازم است معنای استحاله را درک کرده و با جزئیاتی در زمینه ی شیوه ی تبدیل نیروی جنسی به سوپرانرژی که نیروی لازم برای حرکت در مسیر موفقیت را تامین می کند، آشنا شوید.

اگر واقعاً یکی از مهم ترین هدف های زندگی ما کسب نبوغ و خلاقیت بیشتر است، باید به نحوی نیروی قدرتمند ذهن خود را برانگیخته و تحریک کنیم و چه نیرویی بالاتر از نیروی جنسی می تواند این کار را برای ما انجام دهد؟

هر گاه ذهن مردان برانگیخته و تحریک شود، در بالاترین سطح هوشیاری قرار می گیرد به گونه ای که نسبت به کوچک ترین محرک ها حساس می شود و می تواند به منابعی از دانش و فرصت دست پیدا کند که از نگاه دیگرانی که درگیر نگرانی های پوچ دنیوی هستند، پنهان مانده است. این مردان در انگیزه و شور و هیجانی غرق خواهند شد که آنان را برای رسیدن به موفقیت های باشکوه وادار به حرکت می کند.

استحاله نیروی جنسی در زنان و مردان

بیان یک نکته ضروری است که هر زمان موضوع استحاله ی نیروی جنسی به میان می آید معمولاً در رابطه با مردان به کار می رود و در این مورد در رابطه با زنان مدارک قابل استنادی نیست.

مانتاک چیا در کتاب خود به نام “زن چندانزالی” می نویسد: “وقتی زنان قادرند در یک نوبت مقاربت، چندین بار به ارگاسم برسند ولی مردان با برون ریزی تنها یک بار، آن را تجربه می کنند، قابلیت استحاله ی جنسی ابزاری است در دستان مردان تا بتوانند هم چون زنان در یک نوبت مقاربت، به جای یک بار، چندین و چند بار از رسیدن به رضایت جنسی و ارگاسم لذت ببرند.”

به عبارت دیگر، چون فیزیولوژی مردان به گونه ای است که می توانند نیروی جنسی را در خود نگه دارند، لذا از قابلیت استحاله ی آن نیز برخوردارند.
برخی از مکاتب بر این نظر هستند که زنان هم می توانند در دوران تخمک گذاری (بعد از طی شدن سیکل قاعدگی)، نسبت به استحاله ی نیروی جنسی اقدام نمایند.

اما چیزی که تمامی آنها بر آن اتفاق نظر دارند، این است که فارغ از توانایی یا عدم توانایی زنان به انجام استحاله، آنان می توانند با استفاده از تکنیک هایی، استحاله ی جنسی صورت گرفته توسط مردان را از آنها دریافت کرده و در وجود خود جاری و ساری نمایند به همین دلیل، مردان از نیروی جنسی بسیار بالاتری برخوردار بوده و در روابط با زنان، توجه اغلب آنان بر برقراری ارتباط جنسی است، در حالی که بیشتر توجه زنان به امورات عاطفی و احساسی معطوف است.

با توجه به اینکه مردان، تولید کننده ی نیروی استحاله ی جنسی و زنان، بهره بردار این انرژی هستند، لذا در رابطه جنسی، مردان به اصل مقاربت تمایل داشته و زنان به عشق بازی های قبل و بعد از روابط جنسی علاقه نشان می دهند.

به همین دلیل مرد و زن را مکمل هم می دانند. زن، موجب تحریک جنسی مرد می شود تا مرد، آن را به نیروی حیات استحاله دهد. سپس او این نیرو را از وجود مرد گرفته و در کالبد خویش به گردش درمی آورد بنابراین، لازمه ی ذات مرد، قدرت است و لازمه ی ذات زن ظرافت و احساس.

 

استحاله نیروی جنسی در زنان و مردان

نتیجه:

پس اگر زندگی نامه ی موفق ترین انسان های تاریخ را مطالعه کنید، متوجه یک وجه اشتراک در میان همه ی آنها خواهید شد؛ تمامی این نوابغ، از نیروی جنسی قدرتمند و سلامتی برخوردار بوده اند.

به عبارتی استحاله ی نیروی جنسی می کردند و از طریق استحاله، نیروی جنسی خود را راهبری می کرده اند. بنابراین برای دستیابی به موفقیت لازم است نیروی جنسی و استحاله ی نیروی جنسی را بشناسید تا بتوانید آن را در زندگی خود عملی کنید.

95 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *