آیا استحاله نیروی جنسی ضرر دارد

آیا استحاله نیروی جنسی ضرر دارد؟

آیا استحاله نیروی جنسی ضرر دارد

معمولاً در مورد هر موضوعی باورهایی عام و رایج وجود دارد که مردم در مورد آنها گفتمان می کنند.

یکی از موضوعاتی که در مورد آن زیاد گفتگو می شود و هر فردی در رابطه با آن نظری دارد، موضوع نیروی جنسی و رابطه ی جنسی است.

اگر در رابطه با نیروی جنسی، آگاهی درستی در دست نباشد، هر فردی در راهبری آن به بیراهه می رود.

برای راهبری نیروی جنسی همین که از استحاله ی آن صحبت می شود، جزء اولین سوال های ذهن این است که؛

آیا استحاله ی نیروی جنسی ضرر دارد

آیا استحاله ی نیروی جنسی برای انسان مضر نیست

ما در این مقاله سعی داریم تا پاسخ درستی در رابطه با سوالاتی همچون ضرر داشتن و یا نداشتن استحاله نیروی جنسی برای انسان را پیدا کنیم. پس با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را پیدا کنید.

 

آیا استحاله نیروی جنسی برای انسان مضر نیست

 آیا استحاله ی نیروی جنسی مضر نیست

برای سالیان درازی، بیشتر مردان بر این باورند که پس از انجام رابطه ی جنسی، نباید آب منی در بدن باقی بماند و می بایست به هر نحوی آن را خارج کرد. شاید شما هم از این دسته افراد باشید. اما فراموش نکنید، اگر اسپرم ها از راه منی خارج شوند، در واقع نیروی جنسی را از بدنتان دفع کرده و اثر آن را از بین برده اید!

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد: “مگر می شود بعد از پایان رابطه ی جنسی ، اسپرم را در بدن حفظ کرد؟” پاسخ به طور قطع، بلی است!

جلوگیری از برون ریزی اسپرم پس از رابطه جنسی ممکن است، اما انجام آن نیاز به استفاده از تکنیک ها و اجرای تمرین های خاص دارد. به طور کلی اگر بخواهید نیروی جنسی خود را به نیروی موفقیت استحاله دهید، نخستین و ضروری ترین مسئله همین است که نگذارید در هیچ شرایطی اسپرم ها، که ستون اصلی نیروی جنسی شما را تشکیل می دهند، از بدنتان خارج شوند.

زمانی مهاتما گاندی هم معتقد بود که اسپرم ها نمی توانند در بدن باقی بمانند. با این وجود در زندگی نامه ی خود به این موضوع اشاره کرده است که بعدها به اشتباه خویش پی برده و با نگهداری اسپرم در بدن خود، نه تنها دچار عوارضی هم چون لختگی و انباشتگی نشده، بلکه همواره سرزندگی پرنشاطی را در وجود خود احساس می کرده است.

روزی فردی نزد گاندی رفت و گفت: (نمی توانم بیشتر از سه هفته برون ریزی جنسی نداشته باشم، زیرا تنها با خروج منی، بدنم از رخوت و سنگینی درآمده و ذهن برانگیخته و بی قرارم به حالت عادی بازمی گردد.)

گاندی با او مخالفت کرد و از تجربه ی شخص خویش برای آن مرد گفت:

“داشتن ذهن برانگیخته برای رسیدن به سعادت لازم است. توان حفظ و جذب مایع حیات، تمرین های سخت و طولانی را طلب می کند. اما وقتی این تذهیب حاصل شد، به ذهن و جسم آدمی اکسیر جادویی می بخشد.

مایع حیاتی که موجب تولد مخلوقی از خدا می شود، نمی تواند زیانی داشته باشد. اگر این مایع حیات به درستی در بدن حفظ شود، به نیروی محرکه ای استحاله می شود که قابل مقایسه با هیچ انرژی، در هیچ کجای هستی نیست.”

از این جمله ها برمی آید که گاندی از طرفداران استحاله نیروی جنسی  بوده است. مایع حیاتی که وی از آن سخن می گوید، همان منی است. یک فرد قدرتمند و معنوی مانند گاندی، مهر تایید بر مزایای بی کران استحاله ی جنسی می زند و این خود می تواند دلیلی قانع کننده برای افرادی باشد که هنوز نسبت به مزایای این نیرو تردید دارند.

نه تنها گاندی، که دیگر مردان موفق تاریخ نیز، هم چون جرج واشنگتن، ویلیام شکسپیر و آبراهام لینکلن، توانسته بودند با حفظ و استحاله نیروی جنسی، به انرژی شگرفی برای خلق نتایج ارزشمند و باشکوه دست یابند.

از نظر پزشکی ثابت شده است که نگهداری اسپرم در بدن، نه تنها آسیبی به وجود نمی آورد، بلکه فایده های بسیاری نیز دارد. خدا، مردان را با این برکت الهی تجهیز کزده است تا هم بتواند ادامه دهنده ی نسل بشر باشند و هم از آن برای ایجاد نیروی لازم در جهت حرکت به طرف کمال بهره ببرند. تنها باید یاد گرفت که چگونه این مایع حیات را در بدن حفظ کرد و ز برون ریزی آن جلوگیری به عمل آورد.

نتیجه:
پس استحاله نیروی جنسی ضرر ندارد در واقع کنترل و عدم برون ریزی نیروی جنسی مضر نیست و اگر بخواهید نیروی جنسی خود را به نیروی موفقیت استحاله دهید، نخستین و ضروری ترین مسئله همین است که نگذارید در هیچ شرایطی اسپرم ها که ستون اصلی نیروی جنسی شما را تشکیل می دهند، از بدنتان خارج شوند.

بنابراین استحاله نیروی جنسی نه تنها ضرر ندارد بلکه به گفته ی گاندی سبب نشاط و سرزندگی هم می شود و همچنین برای حرکت به سمت کمال نیازمند حفظ این نیرو هستیم که در مقاله های بعد به تکنیک هایی جهت استحاله نیروی جنسی می پردازیم.

114 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *