قوانین و مقررات

وبسایت من حقیقی

سایت من حقیقی قوانین و مقررات

سند حاضر قرارداد خصوصی و لازم‌الاجرا بین هر شخص مراجعه کننده و من حقیقی است. موسسه من حقیقی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت می کند.مدیریت مجموعه من حقیقی حق به روزرسانی صفحه ی قوانین را دارد و افراد می بایست از مفاد آن قبل از استفاده از هر گونه آموزش ، آگاهی کامل حاصل نمایند.


درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه و مجموعه من حقیقی را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات (قرارداد فی‌مابین موسسه من حقیقی باهر شخص مراجعه کننده) را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از آموزش ها و یا عضویت برای بهره برداری از آن را نماید.قوانین حاضر که به رویت شما رسیده است شامل تمامی موارد استفاده از آموزش های مجموعه من حقیقی چه به صورت حضوری، ثبت نام آموزش های حضوری، بسته های فیزیکی و یا استفاده از پلتفرم من حقیقی می باشد. استفاده از سامانه من حقیقی در هر بخش و مرحله ای از آموزش اعم از سایت و غیرو، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات در همه مراحل و بخش های اموزش از جمله وبسایت و آموزش های حضوری و ضمانت اجرا های آن می باشد..


هر شخص مراجعه کننده می‌پذیرد که رابطه بین مجموعه من حقیقی و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌ که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات ارائه شده در موسسه من حقیقی را ندارد.

این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع مورد قبول در روابط من حقیقی و کاربران خواهد بود. به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌ منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده برای شما فراهم‌ شده است. لازم به ذکر است به محض ورود به سایت من حقیقی، کاربر شامل توافق حاضر بوده و عدم آگاهی از آن مسموع نیست.

الف) تعاریف اصطلاحات

کاربر و شخص مراجعه کننده : هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از مجموعه من حقیقی استفاده می‌‌‌‌‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سامانه من حقیقی و فشردن دکمه ثبت‌ نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌‌‌‌‌برداری از سامانه و خدمات مجموعه من حقیقی می‌‌‌‌‌نمایند.

خریدار: کاربری است که به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، اقدام به ثبت سفارش و خرید و پرداخت هزینه محصولات و خدمات مورد عرضه در سامانه من حقیقی یا حضوری می‌نماید..

حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سامانه من حقیقی قابل ثبت است که کاربر از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات فرد در سامانه قابل ویرایش و بروز رسانی است.

سرویس یا خدمات: هر یک از خدمات غیر رایگان که در سامانه من حقیقی به مشتری ارائه می‌گردد منوط به پرداخت هزینه تعریف شده برای هرکدام از طرف مشتری است.

محصول: هر یک از محصولات دیجیتالی موجود در فروشگاه آنلاین، حضوری و سامانه من حقیقی که به فروش گذاشته شده است.

تحویل محصول یا تحویل سرویس: منظور از تحویل محصول یا سرویس، اعطای مجوز بهره‌‌‌‌‌برداری از محصول یا سرویس موردنظر خریدار از طریق ارائه لینک دانلود محصول موصوف یا اطلاعات مورد نیاز جهت سرویس مورد نظر و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین کاربر و سامانه من حقیقی است.

کیف پول (اعتبار مالی): یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌ افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت نیست.

شارژ الکترونیکی (افزایش موجودی): یک محصول الکترونیکی (معمولاً مختص همان فروشگاه آنلاین) است که کاربران با خرید و پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه‌های بانکی موجودی کیف پول خود را افزایش می‌دهند. (امکان افزایش موجودی کاربر برای مدیر سیستم نیز مهیا است).

تیکت: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات مشتریان، کابران، بازاریابان، پشتیبانان، مدیر سیستم و سایر کاربران با یکدیگر و من حقیقی می باشد..

سیستم جامع تیکت: قابلیتی در حساب کاربری کاربران است که کلیه مکاتبات الکترونیکی مشتریان، کاربران، بازاریابان، پشتیبانان، مدیر سیستم و سایر کاربران با یکدیگر و موسسه من حقیقی در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل‌ پیگیری است.

پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد محصول یا خدمات یا سرویس‌های خریداری شده در محیط حساب کاربری در سامانه من حقیقی است.

درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارت‌های بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاه‌های آنلاین و سنتی پردازش می‌کند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت وب‌سایت من حقیقی به پردازنده/بانک را تسهیل می‌کند.

ب) مجوز استفاده

با توجه به مفاد قرارداد حاضر، من حقیقی حق استفاده انحصاری، قابل‌ فسخ و غیرقابل‌ انتقال از سامانه من حقیقی را به «کاربر» اعطا می‌کند. کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه من حقیقی در مالکیت انحصاری موسسه من حقیقی است.

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد صرفاً استفاده‌ کننده سامانه من حقیقی است و لذا هیچ‌‌‌‌‌ گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با موسسه من حقیقی را ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد.

مدیر سایت من حقیقی می‌تواند بنا به هر دلیلی و به صورت آزادانه اقدام به حذف و یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی محتوای خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی دهد.

پ) مدت قرارداد

قرارداد حاضر باتوجه به خرید هرکدام از محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده درموسسه من حقیقی طبق مدت معلوم از تاریخ ثبت نام کاربر و ثبت سفارش در سامانه من حقیقی است. در صورتی که طبق بخش «ر» حساب کاربری مسدود نگردد، قرارداد طبق جزئیات هرکدام از محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده در موسسه من حقیقی تمدید خواهد شد.

ت) نمایندگی

کاربر تضمین می‌نماید که به‌عنوان اصیل و نه به نمایندگی از شخص دیگر از پلتفرم موسسه من حقیقی استفاده می‌‌‌‌‌کند. لذا درصورتی‌ که به نمایندگی از شخص دیگری درصدد استفاده از پلتفرم موسسه من حقیقی باشد، بدین‌ وسیله اقرار می‌‌‌‌‌نماید که حق پذیرفتن شرایط و مفاد قرارداد حاضر به نمایندگی از شخص موصوف را دارد.

ث) حساب کاربری

جهت استفاده از خدمات سامانه من حقیقی هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی می تواند یک حساب کاربری ایجاد نماید . و در صورتیکه بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است،مدیر سایت می تواند آن حساب ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ گونه اعتراضی نسبت به این اقدام را ندارد..

کاربر مطلع است صرفاً اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند حق استفاده از سامانه من حقیقی و خرید محصول یا خدمات یا سرویس‌ها را دارا هستند. لذا درصورتی‌که کاربر زیر ۱۸ سال سن داشته باشد، صرفاً از طریق والدین یا قیم قانونی خود می‌‌‌‌‌تواند حساب کاربری داشته باشد.

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد اطلاعات خواسته‌ شده در زمان ثبت‌‌‌‌‌ نام و خرید محصول یا خدمات یا سرویس‌ها را به‌صورت صحیح و به‌ روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، موسسه من حقیقی مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌‌‌‌‌ صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌ روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌‌‌‌‌گیرد.

کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌ نام در سامانه من حقیقی اقدام نماید.در صورتی که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، مدیر سایت من حقیقی می تواند نسبت به حذف آن حساب اقدام نماید.در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌‌‌‌‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. کاربر بدین‌ وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به موسسه من حقیقی اطلاع دهد. تا زمانی که اطلاع‌رسانی به موسسه من حقیقی انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند و مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی نسبت به خدمات مربوط به موسسه من حقیقی انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات هویتی وی ثبت شده است خواهد بود.

کاربران متعهد هستندتمام محصولات آموزشی را که خریداری می نمایند به صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن ها در فضای آنلاین و یا آفلاین، مستقیم یا با واسطه خودداری نمایند.در صورت تخلف از این بند و انتشار یا انتقال محصولات مدیر من حقیقی حق پیگیری قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می داند.

مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات من حقیقی در مورد کاربر شخص حقوقی، متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

کاربر همۀ داده‌ پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌ پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.

کاربر آگاه است با ثبت‌نام در سامانه من حقیقی، ممکن است در راستای معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع‌رسانی رویدادها، فاکتورهای سررسید و… ایمیل و یا پیامی را از سامانه من حقیقی دریافت نماید.

کاربر می‌پذیرد که موسسه من حقیقی ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌ شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی موسسه من حقیقی با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌‌‌‌‌های زمانی که توسط موسسه من حقیقی تعیین می‌‌‌‌‌شود، صورت می‌‌‌‌‌گیرد.

ج) مالکیت معنوی

کلیه محتوای سامانه من حقیقی و طراحی ظاهری ازجمله علائم تجاری، لوگو، قالب سایت، اثراتی که تحت حمایت قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب ۱۳۴۷ هستند، متن، گرافیک، دکمه‌‌‌‌‌ها، تصاویر، صداها، کلیپ‌های تصویری، داده‌های گردآوری‌شده و نرم‌افزار، متعلق به موسسه من حقیقی بنا به مورد و تحت حمایت قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲، قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب ۱۳۴۷ و قانون جرائم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸ است.

علائم تجاری موجود در سایت من حقیقی چه ثبت‌ شده باشند یا خیر، متعلق به موسسه من حقیقی بنا به مورد است و به‌ موجب قرارداد حاضر هیچ مجوزی برای استفاده از آن‌ها داده نشده است و نمی‌توان بدون رضایت کتبی از موسسه من حقیقی بنا به مقتضی استفاده نمود.

موسسه من حقیقی متذکر می‌شود که تمام حقوق مالکیت فکری متعلق به آن محفوظ است و اموال فکری متعلق به موسسه من حقیقی در زمره‌ی با ارزش‌ترین اموال آن‌‌‌‌‌ها محسوب می‌شود و کلیه ابزارهای قانونی را برای حفظ آن‌ها به کار خواهد گرفت.

موسسه من حقیقی متذکر می‌شود کلیه جزئیات، امکانات و تعرفه‌های درج شده بابت محصولات، خدمات و سرویس‌ها منحصرا متعلق به موسسه من حقیقی بوده و در صورت هرگونه کپی برداری بدون کسب اجازه کتبی این حق را به موسسه من حقیقی می‌دهد تا از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری قانونی نماید.

همه مطالب در دسترس از طریق سامانه من حقیقی، جزئی از اموال موسسه من حقیقی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار موسسه من حقیقی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موسسه من حقیقی محفوظ می‏‌دارد..

چ) مالکیت معنوی محصولات، خدمات و سرویس‌ها

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد با خرید هر محصول، خدمات یا سرویس مورد نظر، در واقع صرفاً مجوز بهره‌‌‌‌‌ برداری از آن‌‌‌‌‌ به‌‌‌‌‌صورت انحصاری، غیر قابل انتقال، بدون محدودیت زمانی و برای یک دامنه به وی اعطا شده است.

.
کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد استفاده از مجوز بهره‌‌‌‌‌برداری محصول، خدمات یا سرویس مورد نظر، بایستی طبق مفاد و شرایط قرارداد حاضر صورت گیرد.

کاربر آگاه است که فروش و پخش محصولات، در سایر پلتفرم‌‌‌‌‌ها و سایت‌‌‌‌‌ها، خسارات جبران ناپذیری را به موسسه من حقیقی وارد می‌‌‌‌‌نماید، بنابراین کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد در صورتی که به سبب فعل یا ترک فعل وی، محصولات خریداری شده در سامانه من حقیقی ، در سایت یا پلتفرم دیگر حتی با اعمال تغییرات، به صورت معوض یا رایگان در دسترس شخص ثالث قرار گیرد، به منظور جبران خسارت موسسه من حقیقی، علاوه بر پرداخت کلیه مبالغی که بابت فروش و پخش محصولات شخصا یا توسط شخص ثالث انجام شده است، مبلغ 30 هزار دلار بنا به نرخ گذاری زمان بارگذاری این قوانین توسط مدیر سایت من حقیقی ، که میتواند قابل تغییر باشد، به موسسه من حقیقی پرداخت نماید.

چ) مسئولیت محدود

موسسه من حقیقی منتهای تلاش خود را برای قرارگرفتن محتوای صحیح و یکنواخت می‌نماید ولیکن موسسه من حقیقی، مدیران، کارکنان یا نماینده آن تضمینی در رابطه سامانه من حقیقی یا محتوای آن ازجمله از جهت صحت، کامل بودن، قابل‌ اتکا بودن آن‌ها نمی‌دهند؛ آن‌ها بابت خساراتی که به سبب افشای اطلاعات خطاها، اشتباهات و باگ‌های استفاده از سامانه من حقیقی به کاربران وارد می‌‌‌‌‌شود، مسئولیتی نخواهند داشت. همچنین موسسه من حقیقی هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد و کاربر به ریسک خود از این وب‌سایت استفاده می‌نماید.

خدمات موسسه من حقیقی به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه تضمین صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. موسسه من حقیقی هیچ‌گونه ضمانتی مانند بی‌عیب بودن، امنیت و …خدمات سامانه من حقیقی نمی‌‌‌‌‌دهد. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات موسسه من حقیقی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. موسسه من حقیقی تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و موسسه من حقیقی هیچ‌ گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

تمامی مسئولیت ها در خصوص نحوه فروش، قیمت گذاری، ارسال سفارش، اصالت کالا، اطلاعات مشتریان و غیره به عهده کارفرما بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه موسسه من حقیقی نخواهد بود.

د) پرداخت

درصورتی‌که کاربر با کلاهبرداری رایانه‌‌‌‌‌ای یا سایر جرایم رایانه‌‌‌‌‌ای یا بدون اخذ مجوز، به‌واسطه اطلاعات حساب بانکی و کارت‌بانکی شخص ثالث اقدام به خرید از سامانه من حقیقی نماید و بدین سبب موسسه من حقیقی متحمل خسارت ازجمله به نحو غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت‌ و آمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم گردد،علاوه بر خسارتی که محکوم گردیده، مکلف به پرداخت 30 هزار دلار به موسسه من حقیقی خواهد بود..

تمامی واریزی ها می بایست صرفا از طریق لینک ارسالی و یا شماره حساب شخص استاد فرازقورچیان انجام گیرد و اشخاص حق واریز هیچ مبلغی به حساب شخصی هیچ فردی را ندارند در غیر این صورت چنانچه فردی از این قانون تخطی نماید موظف به پرداخت مبلغ 5 برابر به ماخذه مبلغ پرداختی به مجموعه من حقیقی می باشد.
امکان عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد بنا براین با انتخاب محصول توسط کاربر و انجام مراحل خرید، شخص کاربر براساس نظر شخصی خود اقدام نموده و پشیمانی ایشان و یا انتخاب اشتباه اون مسولیتی را متوجه موسسه من حقیقی نمی نماید با انتخاب و خرید محصول هیچ گونه اعتراض و یا ادعایی برای تغییر،جابه جایی و عودت وجه اخذ شرایط خاص و یا غیر برای شخص وجود ندارد..

ذ) قطع خدمات و مسدود کردن حساب کاربری

موسسه من حقیقی در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که عضویت یک کاربر می‌تواند برای موسسه من حقیقی یا سایر کاربران مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات موسسه من حقیقی را دارد، این موضوع متعاقباً به اطلاع کاربر می‌‌‌‌‌رسد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

مهم‌‌‌‌‌ترین مصادیق این بند به‌‌‌‌‌نحوه غیر انحصاری به شرح زیر می‌‌‌‌‌باشد:

فروش و یا پخش محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده در موسسه من حقیقی به نحو مستقیم یا غیر مستقیم، در سایر پلتفرم‌‌‌‌‌ها و سایت‌‌‌‌‌ها، به سبب فعل یا ترک فعل کاربر

در صورتی که کاربر با ایمیل یا شماره متعلق به دیگری اقدام به ثبت‌‌‌‌‌نام در سامانه من حقیقی نماید.

کاربر بیش از یک حساب کابری داشته باشد

تبصره: در این حالت یکی از حساب‌‌‌‌‌ها به صلاحدید مدیر سایت من حقیقی حذف و پنل کاربری مسدود می‌‌‌‌‌شود

هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار موسسه من حقیقی شود.

توهین و یا افترا زدن به موسسه من حقیقی یا سایر کارمندان، طراحان، پشتیبانان و عوامل موسسه من حقیقی به هر نحو (از جمله به نحو غیر انحصاری از طریق پنل کاربری کاربر یا در فضای مجازی)

به سبب اعمال مفاد بخش حاضر حساب کاربری کاربر مسدود شده باشد، ولیکن مجددا اقدام به افتتاح حساب کاربری نماید.

هرگونه تبلیغ محصول، خدمات و سرویس دیگر و ایجاد بحث در مورد پلتفرم‌های دیگر از طریق پنل کاربری کاربر در وب سایت من حقیقی

٫ کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد در صورتی که حساب کاربری به سبب یکی از موارد فوق‌‌‌‌‌الذکر مسدود شود، افتتاح مجدد حساب کاربری در سایت من حقیقی ، دانلود مجدد کلیه محصولات، استفاده از خدمات و سرویس‌های خریداری شده و پشتیبانی که از طریق حساب کاربری مسدود شده صورت گرفته است، امکان نخواهد داشت. کاربر بدین‌‌‌‌‌ وسیله هرگونه ادعایی را در این مورد از خود سلب و اسقاط می‌‌‌‌‌نماید.

٫ در صورتی که کاربر از سامانه من حقیقی، محصول، خدمات و سرویسی را خریداری نکرده باشد، من حقیقی می‌‌‌‌‌تواند بدون هیچ دلیلی حساب کاربری وی را با ارسال اطلاعیه مسدود نماید و دسترسی کاربر مذکور به خدمات موسسه من حقیقی را حذف نماید.
٫ در صورتی که به هر دلیل دیگری حساب کابری کاربر، مسدود شود، مقررات این ماده اعمال خواهد شد.

ر) بخش دیدگاه‌‌‌‌‌

بخش دیدگاه یا نظرات موسسه من حقیقی بستری برای به اشتراک‌گذاری تجربه خرید کاربران و طرح پرسش‌‌‌‌‌های مرتبط با محصولات است. کاربر با رعایت قوانین و مقررات سایت می‌‌‌‌‌تواند نظرات خود را به اشتراک بگذارد و سؤالات خود را مطرح نماید، در غیر این صورت نظر یا سؤال مطرح‌شده، توسط کارشناسان موسسه من حقیقی تائید نخواهد شد و متعاقباً در این بخش برای عموم به نمایش در نمی آید.

هر گونه اظهار نظر کاربران در خصوص امور مذهبی، سیاسی،اجتماعی، امنیتی و غیره در این سایت موجب می گردد کاربر از سایت اخراج شده و وجه واریزی به وی مسترد نمی گردد.

بدیهی است موسسه من حقیقی در قبال صحت نظرات منتشرشده در این بخش، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. همچنین نظرات کاربران از نظر فنی مورد تائید موسسه من حقیقی نیست و نباید کاربر صرفا بر اساس نظرات سایر کاربران در خصوص خریداری محصول، خدمات و سرویس‌ها تصمیم‌‌‌‌‌گیری نماید.

نظرات بایستی به فارسی باشد، از ادبیات نوشتاری محترمانه استفاده کرده و کاربر از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کند. کاربر نباید لینک سایت‌های دیگر، اطلاعات تماس، ایمیل یا نام کاربری شبکه‌‌‌‌‌های اجتماعی را در نظرات خود درج نماید.

سؤالات و نظرات بایستی صرفاً مرتبط با محصول موردنظر باشد.

هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد پلتفرم‌‌‌‌‌های دیگر بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد. موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه‌ شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می‌شود.

ز) ارتباطات الکترونیکی

ارتباطات الکترونیکی کلیه مکاتبات الکترونیکی میان کاربران با پشتیبانان و نیز کاربران با موسسه من حقیقی در سیستم جامع تیکت موسسه من حقیقی صورت می‌‌‌‌‌گیرد. کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد ارسال هرگونه اطلاعیه و ابلاغیه از طریق این سیستم به منزله ابلاغ تلقی می‌‌‌‌‌گردد.

ژ) تحویل محصول، خدمات و سرویس‌ها

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول، خدمات یا سرویس خریداری‌ شده، لینک دانلود یا اطلاعات دسترسی به سرویس مورد نظر در حساب کاربری خریدار درج می‌شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می‌باید حداقل ۴۸ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.

کلیه سفارش‌هایی که وضعیت آن‌ها به تکمیل‌ شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به‌ صورت فایل‌های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل‌مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک‌های دانلود مربوط به سفارش ۴۸ ساعت کاری خواهد بود.

خریدار درصورتی‌که در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید، موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش پشتیبانی یا مدیریت من حقیقی اعلام نماید. در غیر این صورت ادعایی در این خصوص مسموع نیست.

در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، موسسه من حقیقی مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.

خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری‌شده را نخواهد داشت.

موسسه من حقیقی مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری‌شده و تحویل‌شده را ندارد.

س) امنیت و محرمانگی

به‌طورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه موسسه من حقیقی تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌نماید، با این‌حال از جانب احتیاط از خریداران می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. موسسه من حقیقی هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی‌پذیرد.

موسسه من حقیقی با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌های خود است.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها و یا برنامه‌های مورد استفاده کاربر را ندارد.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

موسسه من حقیقی موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌های موجود در حساب کاربری خریدار است و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

موسسه من حقیقی تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران و بازاریابان انجام می‌دهد از این‌ رو موسسه من حقیقی نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار و بازاریاب ازلحاظ نگهداری امنیت حساب خود است مسئولیتی ندارد.

فورس ماژور: فورس ماژور به قوه قاهره خارجی و مقاومت ناپذیری اطلاق می شود که قابل پیش بینی،اجتناب و برطرف کردن نباشد چه مستقیم و یا غیر مستقیم و خارج از اراده ی مدیران سایت من حقیقی باشد. در این صورت و نیز مواقعی که سایت از دسترس خارج یا کند شود، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تمامی محصولات صرفا از طریق سایت من حقیقی به آدرس www.manehaghighi.com به فروش می رسد. هیچ یک از محصولات من حقیقی در هیچ مرجع دیگری قابل ارائه نیست.در صورت مشاهده تخلف، لطفا مراتب را به پشتیبانی سایت اطلاع دهید اطلاع دهید.من حقیقی توسط گروه وکلای مجموعه تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می نماید.

سایت من حقیقی قوانین و مقررات

سند حاضر قرارداد خصوصی و لازم‌الاجرا بین هر شخص مراجعه کننده و من حقیقی است. موسسه من حقیقی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت می کند.مدیریت مجموعه من حقیقی حق به روزرسانی صفحه ی قوانین را دارد و افراد می بایست از مفاد آن قبل از استفاده از هر گونه آموزش ، آگاهی کامل حاصل نمایند.


درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه و مجموعه من حقیقی را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات (قرارداد فی‌مابین موسسه من حقیقی باهر شخص مراجعه کننده) را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از آموزش ها و یا عضویت برای بهره برداری از آن را نماید. استفاده از سامانه من حقیقی در هر بخش و مرحله ای از آموزش اعم از سایت و غیرو، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات در همه مراحل و بخش های اموزش از جمله وبسایت و آموزش های حضوری و ضمانت اجرا های آن می باشد..


هر شخص مراجعه کننده می‌پذیرد که رابطه بین مجموعه من حقیقی و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌ که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات ارائه شده در موسسه من حقیقی را ندارد.

این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع مورد قبول در روابط من حقیقی و کاربران خواهد بود. به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌ منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده برای شما فراهم‌ شده است. لازم به ذکر است به محض ورود به سایت من حقیقی، کاربر شامل توافق حاضر بوده و عدم آگاهی از آن مسموع نیست.

الف) تعاریف اصطلاحات

کاربر و شخص مراجعه کننده : هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از مجموعه من حقیقی استفاده می‌‌‌‌‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سامانه من حقیقی و فشردن دکمه ثبت‌ نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌‌‌‌‌برداری از سامانه و خدمات مجموعه من حقیقی می‌‌‌‌‌نمایند.

خریدار: کاربری است که به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، اقدام به ثبت سفارش و خرید و پرداخت هزینه محصولات و خدمات مورد عرضه در سامانه من حقیقی یا حضوری می‌نماید..

حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سامانه من حقیقی قابل ثبت است که کاربر از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات فرد در سامانه قابل ویرایش و بروز رسانی است.

سرویس یا خدمات: هر یک از خدمات غیر رایگان که در سامانه من حقیقی به مشتری ارائه می‌گردد منوط به پرداخت هزینه تعریف شده برای هرکدام از طرف مشتری است.

محصول: هر یک از محصولات دیجیتالی موجود در فروشگاه آنلاین، حضوری و سامانه من حقیقی که به فروش گذاشته شده است.

تحویل محصول یا تحویل سرویس: منظور از تحویل محصول یا سرویس، اعطای مجوز بهره‌‌‌‌‌برداری از محصول یا سرویس موردنظر خریدار از طریق ارائه لینک دانلود محصول موصوف یا اطلاعات مورد نیاز جهت سرویس مورد نظر و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین کاربر و سامانه من حقیقی است.

کیف پول (اعتبار مالی): یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌ افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت نیست.

شارژ الکترونیکی (افزایش موجودی): یک محصول الکترونیکی (معمولاً مختص همان فروشگاه آنلاین) است که کاربران با خرید و پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه‌های بانکی موجودی کیف پول خود را افزایش می‌دهند. (امکان افزایش موجودی کاربر برای مدیر سیستم نیز مهیا است).

تیکت: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات مشتریان، کابران، بازاریابان، پشتیبانان، مدیر سیستم و سایر کاربران با یکدیگر و من حقیقی می باشد..

سیستم جامع تیکت: قابلیتی در حساب کاربری کاربران است که کلیه مکاتبات الکترونیکی مشتریان، کاربران، بازاریابان، پشتیبانان، مدیر سیستم و سایر کاربران با یکدیگر و موسسه من حقیقی در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل‌ پیگیری است.

پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد محصول یا خدمات یا سرویس‌های خریداری شده در محیط حساب کاربری در سامانه من حقیقی است.

درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارت‌های بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاه‌های آنلاین و سنتی پردازش می‌کند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت وب‌سایت من حقیقی به پردازنده/بانک را تسهیل می‌کند.

ب) مجوز استفاده

با توجه به مفاد قرارداد حاضر، من حقیقی حق استفاده انحصاری، قابل‌ فسخ و غیرقابل‌ انتقال از سامانه من حقیقی را به «کاربر» اعطا می‌کند. کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه من حقیقی در مالکیت انحصاری موسسه من حقیقی است.

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد صرفاً استفاده‌ کننده سامانه من حقیقی است و لذا هیچ‌‌‌‌‌ گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با موسسه من حقیقی را ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد.

مدیر سایت من حقیقی می‌تواند بنا به هر دلیلی و به صورت آزادانه اقدام به حذف و یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی محتوای خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی دهد.

پ) مدت قرارداد

قرارداد حاضر باتوجه به خرید هرکدام از محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده درموسسه من حقیقی طبق مدت معلوم از تاریخ ثبت نام کاربر و ثبت سفارش در سامانه من حقیقی است. در صورتی که طبق بخش «ر» حساب کاربری مسدود نگردد، قرارداد طبق جزئیات هرکدام از محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده در موسسه من حقیقی تمدید خواهد شد.

ت) نمایندگی

کاربر تضمین می‌نماید که به‌عنوان اصیل و نه به نمایندگی از شخص دیگر از پلتفرم موسسه من حقیقی استفاده می‌‌‌‌‌کند. لذا درصورتی‌ که به نمایندگی از شخص دیگری درصدد استفاده از پلتفرم موسسه من حقیقی باشد، بدین‌ وسیله اقرار می‌‌‌‌‌نماید که حق پذیرفتن شرایط و مفاد قرارداد حاضر به نمایندگی از شخص موصوف را دارد.

ث) حساب کاربری

جهت استفاده از خدمات سامانه من حقیقی هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی می تواند یک حساب کاربری ایجاد نماید . و در صورتیکه بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است،مدیر سایت می تواند آن حساب ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ گونه اعتراضی نسبت به این اقدام را ندارد..

کاربر مطلع است صرفاً اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند حق استفاده از سامانه من حقیقی و خرید محصول یا خدمات یا سرویس‌ها را دارا هستند. لذا درصورتی‌که کاربر زیر ۱۸ سال سن داشته باشد، صرفاً از طریق والدین یا قیم قانونی خود می‌‌‌‌‌تواند حساب کاربری داشته باشد.

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد اطلاعات خواسته‌ شده در زمان ثبت‌‌‌‌‌ نام و خرید محصول یا خدمات یا سرویس‌ها را به‌صورت صحیح و به‌ روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، موسسه من حقیقی مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌‌‌‌‌ صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌ روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌‌‌‌‌گیرد.

کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌ نام در سامانه من حقیقی اقدام نماید.در صورتی که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، مدیر سایت من حقیقی می تواند نسبت به حذف آن حساب اقدام نماید.در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌‌‌‌‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. کاربر بدین‌ وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به موسسه من حقیقی اطلاع دهد. تا زمانی که اطلاع‌رسانی به موسسه من حقیقی انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند و مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی نسبت به خدمات مربوط به موسسه من حقیقی انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات هویتی وی ثبت شده است خواهد بود.

کاربران متعهد هستندتمام محصولات آموزشی را که خریداری می نمایند به صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن ها در فضای آنلاین و یا آفلاین، مستقیم یا با واسطه خودداری نمایند.در صورت تخلف از این بند و انتشار یا انتقال محصولات مدیر من حقیقی حق پیگیری قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می داند.

مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات من حقیقی در مورد کاربر شخص حقوقی، متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

کاربر همۀ داده‌ پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌ پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.

کاربر آگاه است با ثبت‌نام در سامانه من حقیقی، ممکن است در راستای معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع‌رسانی رویدادها، فاکتورهای سررسید و… ایمیل و یا پیامی را از سامانه من حقیقی دریافت نماید.

کاربر می‌پذیرد که موسسه من حقیقی ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌ شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی موسسه من حقیقی با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌‌‌‌‌های زمانی که توسط موسسه من حقیقی تعیین می‌‌‌‌‌شود، صورت می‌‌‌‌‌گیرد.

ج) مالکیت معنوی

کلیه محتوای سامانه من حقیقی و طراحی ظاهری ازجمله علائم تجاری، لوگو، قالب سایت، اثراتی که تحت حمایت قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب ۱۳۴۷ هستند، متن، گرافیک، دکمه‌‌‌‌‌ها، تصاویر، صداها، کلیپ‌های تصویری، داده‌های گردآوری‌شده و نرم‌افزار، متعلق به موسسه من حقیقی بنا به مورد و تحت حمایت قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲، قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان مصوب ۱۳۴۷ و قانون جرائم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸ است.

علائم تجاری موجود در سایت من حقیقی چه ثبت‌ شده باشند یا خیر، متعلق به موسسه من حقیقی بنا به مورد است و به‌ موجب قرارداد حاضر هیچ مجوزی برای استفاده از آن‌ها داده نشده است و نمی‌توان بدون رضایت کتبی از موسسه من حقیقی بنا به مقتضی استفاده نمود.

موسسه من حقیقی متذکر می‌شود که تمام حقوق مالکیت فکری متعلق به آن محفوظ است و اموال فکری متعلق به موسسه من حقیقی در زمره‌ی با ارزش‌ترین اموال آن‌‌‌‌‌ها محسوب می‌شود و کلیه ابزارهای قانونی را برای حفظ آن‌ها به کار خواهد گرفت.

موسسه من حقیقی متذکر می‌شود کلیه جزئیات، امکانات و تعرفه‌های درج شده بابت محصولات، خدمات و سرویس‌ها منحصرا متعلق به موسسه من حقیقی بوده و در صورت هرگونه کپی برداری بدون کسب اجازه کتبی این حق را به موسسه من حقیقی می‌دهد تا از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری قانونی نماید.

همه مطالب در دسترس از طریق سامانه من حقیقی، جزئی از اموال موسسه من حقیقی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار موسسه من حقیقی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موسسه من حقیقی محفوظ می‏‌دارد..

چ) مالکیت معنوی محصولات، خدمات و سرویس‌ها

کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد با خرید هر محصول، خدمات یا سرویس مورد نظر، در واقع صرفاً مجوز بهره‌‌‌‌‌ برداری از آن‌‌‌‌‌ به‌‌‌‌‌صورت انحصاری، غیر قابل انتقال، بدون محدودیت زمانی و برای یک دامنه به وی اعطا شده است.

.
کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد استفاده از مجوز بهره‌‌‌‌‌برداری محصول، خدمات یا سرویس مورد نظر، بایستی طبق مفاد و شرایط قرارداد حاضر صورت گیرد.

کاربر آگاه است که فروش و پخش محصولات، در سایر پلتفرم‌‌‌‌‌ها و سایت‌‌‌‌‌ها، خسارات جبران ناپذیری را به موسسه من حقیقی وارد می‌‌‌‌‌نماید، بنابراین کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد در صورتی که به سبب فعل یا ترک فعل وی، محصولات خریداری شده در سامانه من حقیقی ، در سایت یا پلتفرم دیگر حتی با اعمال تغییرات، به صورت معوض یا رایگان در دسترس شخص ثالث قرار گیرد، به منظور جبران خسارت موسسه من حقیقی، علاوه بر پرداخت کلیه مبالغی که بابت فروش و پخش محصولات شخصا یا توسط شخص ثالث انجام شده است، مبلغ 30 هزار دلار بنا به نرخ گذاری زمان بارگذاری این قوانین توسط مدیر سایت من حقیقی ، که میتواند قابل تغییر باشد، به موسسه من حقیقی پرداخت نماید.

چ) مسئولیت محدود

موسسه من حقیقی منتهای تلاش خود را برای قرارگرفتن محتوای صحیح و یکنواخت می‌نماید ولیکن موسسه من حقیقی، مدیران، کارکنان یا نماینده آن تضمینی در رابطه سامانه من حقیقی یا محتوای آن ازجمله از جهت صحت، کامل بودن، قابل‌ اتکا بودن آن‌ها نمی‌دهند؛ آن‌ها بابت خساراتی که به سبب افشای اطلاعات خطاها، اشتباهات و باگ‌های استفاده از سامانه من حقیقی به کاربران وارد می‌‌‌‌‌شود، مسئولیتی نخواهند داشت. همچنین موسسه من حقیقی هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد و کاربر به ریسک خود از این وب‌سایت استفاده می‌نماید.

خدمات موسسه من حقیقی به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه تضمین صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. موسسه من حقیقی هیچ‌گونه ضمانتی مانند بی‌عیب بودن، امنیت و …خدمات سامانه من حقیقی نمی‌‌‌‌‌دهد. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات موسسه من حقیقی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. موسسه من حقیقی تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و موسسه من حقیقی هیچ‌ گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

تمامی مسئولیت ها در خصوص نحوه فروش، قیمت گذاری، ارسال سفارش، اصالت کالا، اطلاعات مشتریان و غیره به عهده کارفرما بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه موسسه من حقیقی نخواهد بود.

د) پرداخت

درصورتی‌که کاربر با کلاهبرداری رایانه‌‌‌‌‌ای یا سایر جرایم رایانه‌‌‌‌‌ای یا بدون اخذ مجوز، به‌واسطه اطلاعات حساب بانکی و کارت‌بانکی شخص ثالث اقدام به خرید از سامانه من حقیقی نماید و بدین سبب موسسه من حقیقی متحمل خسارت ازجمله به نحو غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت‌ و آمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم گردد،علاوه بر خسارتی که محکوم گردیده، مکلف به پرداخت 30 هزار دلار به موسسه من حقیقی خواهد بود..

تمامی واریزی ها می بایست صرفا از طریق لینک ارسالی و یا شماره حساب شخص استاد فرازقورچیان انجام گیرد و اشخاص حق واریز هیچ مبلغی به حساب شخصی هیچ فردی را ندارند در غیر این صورت چنانچه فردی از این قانون تخطی نماید موظف به پرداخت مبلغ 5 برابر به ماخذه مبلغ پرداختی به مجموعه من حقیقی می باشد.
امکان عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد بنا براین با انتخاب محصول توسط کاربر و انجام مراحل خرید، شخص کاربر براساس نظر شخصی خود اقدام نموده و پشیمانی ایشان و یا انتخاب اشتباه اون مسولیتی را متوجه موسسه من حقیقی نمی نماید با انتخاب و خرید محصول هیچ گونه اعتراض و یا ادعایی برای تغییر،جابه جایی و عودت وجه اخذ شرایط خاص و یا غیر برای شخص وجود ندارد..

ذ) قطع خدمات و مسدود کردن حساب کاربری

موسسه من حقیقی در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که عضویت یک کاربر می‌تواند برای موسسه من حقیقی یا سایر کاربران مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات موسسه من حقیقی را دارد، این موضوع متعاقباً به اطلاع کاربر می‌‌‌‌‌رسد. در این صورت، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

مهم‌‌‌‌‌ترین مصادیق این بند به‌‌‌‌‌نحوه غیر انحصاری به شرح زیر می‌‌‌‌‌باشد:

فروش و یا پخش محصولات، خدمات و سرویس‌های ارائه شده در موسسه من حقیقی به نحو مستقیم یا غیر مستقیم، در سایر پلتفرم‌‌‌‌‌ها و سایت‌‌‌‌‌ها، به سبب فعل یا ترک فعل کاربر

در صورتی که کاربر با ایمیل یا شماره متعلق به دیگری اقدام به ثبت‌‌‌‌‌نام در سامانه من حقیقی نماید.

کاربر بیش از یک حساب کابری داشته باشد

تبصره: در این حالت یکی از حساب‌‌‌‌‌ها به صلاحدید مدیر سایت من حقیقی حذف و پنل کاربری مسدود می‌‌‌‌‌شود

هرگونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار موسسه من حقیقی شود.

توهین و یا افترا زدن به موسسه من حقیقی یا سایر کارمندان، طراحان، پشتیبانان و عوامل موسسه من حقیقی به هر نحو (از جمله به نحو غیر انحصاری از طریق پنل کاربری کاربر یا در فضای مجازی)

به سبب اعمال مفاد بخش حاضر حساب کاربری کاربر مسدود شده باشد، ولیکن مجددا اقدام به افتتاح حساب کاربری نماید.

هرگونه تبلیغ محصول، خدمات و سرویس دیگر و ایجاد بحث در مورد پلتفرم‌های دیگر از طریق پنل کاربری کاربر در وب سایت من حقیقی

٫ کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد در صورتی که حساب کاربری به سبب یکی از موارد فوق‌‌‌‌‌الذکر مسدود شود، افتتاح مجدد حساب کاربری در سایت من حقیقی ، دانلود مجدد کلیه محصولات، استفاده از خدمات و سرویس‌های خریداری شده و پشتیبانی که از طریق حساب کاربری مسدود شده صورت گرفته است، امکان نخواهد داشت. کاربر بدین‌‌‌‌‌ وسیله هرگونه ادعایی را در این مورد از خود سلب و اسقاط می‌‌‌‌‌نماید.

در صورتی که کاربر از سامانه من حقیقی، محصول، خدمات و سرویسی را خریداری نکرده باشد، من حقیقی می‌‌‌‌‌تواند بدون هیچ دلیلی حساب کاربری وی را با ارسال اطلاعیه مسدود نماید و دسترسی کاربر مذکور به خدمات موسسه من حقیقی را حذف نماید.
در صورتی که به هر دلیل دیگری حساب کابری کاربر، مسدود شود، مقررات این ماده اعمال خواهد شد.

ر) بخش دیدگاه‌‌‌‌‌

بخش دیدگاه یا نظرات موسسه من حقیقی بستری برای به اشتراک‌گذاری تجربه خرید کاربران و طرح پرسش‌‌‌‌‌های مرتبط با محصولات است. کاربر با رعایت قوانین و مقررات سایت می‌‌‌‌‌تواند نظرات خود را به اشتراک بگذارد و سؤالات خود را مطرح نماید، در غیر این صورت نظر یا سؤال مطرح‌شده، توسط کارشناسان موسسه من حقیقی تائید نخواهد شد و متعاقباً در این بخش برای عموم به نمایش در نمی آید.

هر گونه اظهار نظر کاربران در خصوص امور مذهبی، سیاسی،اجتماعی، امنیتی و غیره در این سایت موجب می گردد کاربر از سایت اخراج شده و وجه واریزی به وی مسترد نمی گردد.

بدیهی است موسسه من حقیقی در قبال صحت نظرات منتشرشده در این بخش، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. همچنین نظرات کاربران از نظر فنی مورد تائید موسسه من حقیقی نیست و نباید کاربر صرفا بر اساس نظرات سایر کاربران در خصوص خریداری محصول، خدمات و سرویس‌ها تصمیم‌‌‌‌‌گیری نماید.

نظرات بایستی به فارسی باشد، از ادبیات نوشتاری محترمانه استفاده کرده و کاربر از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کند. کاربر نباید لینک سایت‌های دیگر، اطلاعات تماس، ایمیل یا نام کاربری شبکه‌‌‌‌‌های اجتماعی را در نظرات خود درج نماید.

سؤالات و نظرات بایستی صرفاً مرتبط با محصول موردنظر باشد.

هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد پلتفرم‌‌‌‌‌های دیگر بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد. موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه‌ شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می‌شود.

ز) ارتباطات الکترونیکی

ارتباطات الکترونیکی کلیه مکاتبات الکترونیکی میان کاربران با پشتیبانان و نیز کاربران با موسسه من حقیقی در سیستم جامع تیکت موسسه من حقیقی صورت می‌‌‌‌‌گیرد. کاربر می‌‌‌‌‌پذیرد ارسال هرگونه اطلاعیه و ابلاغیه از طریق این سیستم به منزله ابلاغ تلقی می‌‌‌‌‌گردد.

ژ) تحویل محصول، خدمات و سرویس‌ها

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول، خدمات یا سرویس خریداری‌ شده، لینک دانلود یا اطلاعات دسترسی به سرویس مورد نظر در حساب کاربری خریدار درج می‌شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می‌باید حداقل ۴۸ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.

کلیه سفارش‌هایی که وضعیت آن‌ها به تکمیل‌ شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به‌ صورت فایل‌های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل‌مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک‌های دانلود مربوط به سفارش ۴۸ ساعت کاری خواهد بود.

خریدار درصورتی‌که در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید، موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش پشتیبانی یا مدیریت من حقیقی اعلام نماید. در غیر این صورت ادعایی در این خصوص مسموع نیست.

در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، موسسه من حقیقی مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.

خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری‌شده را نخواهد داشت.

موسسه من حقیقی مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری‌شده و تحویل‌شده را ندارد.

س) امنیت و محرمانگی

به‌طورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط‌های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه موسسه من حقیقی تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به‌صورت محرمانه می‌نماید، با این‌حال از جانب احتیاط از خریداران می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. موسسه من حقیقی هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی‌پذیرد.

موسسه من حقیقی با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌های خود است.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم‌افزارها و یا برنامه‌های مورد استفاده کاربر را ندارد.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.

موسسه من حقیقی مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

موسسه من حقیقی موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌های موجود در حساب کاربری خریدار است و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

موسسه من حقیقی تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران و بازاریابان انجام می‌دهد از این‌ رو موسسه من حقیقی نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار و بازاریاب ازلحاظ نگهداری امنیت حساب خود است مسئولیتی ندارد.

فورس ماژور: فورس ماژور به قوه قاهره خارجی و مقاومت ناپذیری اطلاق می شود که قابل پیش بینی،اجتناب و برطرف کردن نباشد چه مستقیم و یا غیر مستقیم و خارج از اراده ی مدیران سایت من حقیقی باشد. در این صورت و نیز مواقعی که سایت از دسترس خارج یا کند شود، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تمامی محصولات صرفا از طریق سایت من حقیقی به آدرس www.manehaghighi.com به فروش می رسد. هیچ یک از محصولات من حقیقی در هیچ مرجع دیگری قابل ارائه نیست.در صورت مشاهده تخلف، لطفا مراتب را به پشتیبانی سایت اطلاع دهید اطلاع دهید.من حقیقی توسط گروه وکلای مجموعه تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می نماید.