چگونگی برخورد با زن خیانت کار

چگونگی برخورد با زن خیانت کار

شاید شما هم مردی باشید که به دنبال چگونگی برخورد با زن خیانت کار خود هستید؟
وقتی مردی با خیانت همسر خود در زندگی رو به رو می شود، سوال هایش در مورد چگونگی برخورد با زن خیانت کار است که؛
با زن خیانت کار چه کنیم؟
آیا خیانت در رابطه ام حل می شود؟
چگونه نسبت به خیانت او مطمئن شوم؟ چه نشانه هایی برای کشف خیانت وجود دارد؟
و…
در این مقاله قصد داریم جهت بهبود رابطه ی شما به چگونگی برخورد با زن خیانت کار بپردازیم.

چگونه خیانت را کشف کنم

وقتی زن یا مردی علاقه ی جدیدی خارج از رابطه ی خودش پیدا می کند به عبارتی خیانت همسر اتفاق می افتد، با نشانه ها و رفتارهایی همراه است.

در پاسخ به پرسش “چگونه خیانت را کشف کنم؟”، می توان نشانه ها و موارد زیر را در نظر گرفت که این نشانه ها به شناسایی مسئله ی خیانت در رابطه ی عاطفی کمک می کنند.

 

چگونه خیانت را کشف کنم

این نشانه های خیانت عبارتند از

  •  پنهان کاری نشانه ای از خیانت همسر:
    یکی از نشانه های خیانت، پنهان کاری است که به شکل های مختلفی دیده می شود:
  •  تمایل دارد که بیشتر تنها باشد زیرا در زمان تنهایی امکان برقراری رابطه با فرد سوم را دارد.
  •  برای وسایل شخصی خود رمزگذاری می کند و به شدت حساس است که شما این رمز را ندانید.
  •  فرد سوم را به شکل یک دوست، وارد زندگی خود می کند.
  •  دروغ های او در رابطه ی عاطفی زیاد می شود.
  •  معمولاً در حال فرار از شماست که این خود نوعی پنهان کاری است.
  •  تغییر در امور روزمره و عادی زندگی:از نشانه های خیانت همسر، تغییر در امور روزمره و عادی زندگی است. هر گونه تغییر در رفتارهایی که بخشی از زندگی زناشویی تان بوده است، می تواند نشانه ای از وجود یک عامل، خارج از محیط خانه باشد.

لازم است این تغییرات را بررسی کنید و عجولانه به عنوان نشانه ای از خیانت همسر در نظر نگیرید زیرا ممکن است این تغیرات در جهت تلاش و ایجاد یک کیفیت، در رابطه ی عاطفی شما باشد.

  •  تغییر در روابط جنسی و صمیمیت:

یکی دیگر از نشانه های خیانت همسر، درخواست نکردن رابطه ی جنسی و فرار از رابطه ی جنسی با همسر خود است. و اینکه صمیمیتی که قبل وجود داشته، از بین رفته است و این خود نشانه ای دیگر از خیانت همسر محسوب می شود.

  •  تغییر مکالمات:

اگر بخواهیم از نشانه ی دیگری در خیانت صحبت کنیم، تغییر در مکالمات و صحبت کردن است . در واقع یکی از نشانه های خیانت همسر این است که در مکالمات و گفتگوهایش از فرد خاصی به شکل پرتکرار یاد می کند.

خیانت همسر: تفاوت زن و مرد در فهمیدن خیانت

مردها بیشتر از زن ها سرنخ به جا می گذارند. زن ها در پنهان کاری زیرکانه تر عمل می کنند ولی اگر مردها بخواهند سرنخ ها را از بین ببرند معمولاً اوضاع را بدتر می کنند.

گاهی اوقات سرنخ هایی وجود که یک سگ کور هم آنها را تشخیص می دهد ولی ممکن است تعجب کنید که چطور یک مرد نمی تواند به موضوع پی ببرد.
زن هایی که خیانت می کنند معمولاً صمیمیت و رابطه ی جنسی را از زندگی زناشویی خودشان حذف می کنند زیرا نمی توانند در عین حال پاسخ گوی نیازهای دو نفر باشند و این کار برای آنها بسیار سخت است و در قلب بیشتر آنها فقط یک مرد جا می شود.

یکی از حالات زن بعد از خیانت همسر خود، شوک و انکار، خشم و….. است اما یکی از حالات زن بعد از خیانت کردن این است که صمیمیت خود را با همسرشان از دست می دهند.

اما خیانت معمولاً در مورد مردها تاثیری در رابطه ی جنسی آنها با همسرشان ندارد زیرا مغز مردها می تواند عشق و رابطه جنسی را از هم تفکیک کند و برقراری ارتباط با دو یا چند زن به طور همزمان برای آنها کار دشواری نیست.

 با زن خیانت کار چه کنیم؟

یکی از مشکلات مردان در زمان خیانت، چگونگی برخورد با زن خیانت کار است.

6راهکار در جهت چگونگی برخورد با زن خیانت کار عبارتند از؛

1. برقراری ارتباط و گفتگو در برخورد با زن خیانت کار:
اولین گام در خصوص ترمیم رابطه و خیانت، صحبت کردن در خصوص چرایی و دلایل خیانت و مسائل به وجود آمده است.

در برخورد با زن خیانتکار صادق باشید و از سوال پرسیدن نهراسید، حتی اگر پاسخ آن را دوست ندارید. تنها این پاسخ ها هستند که قفل کلید آینده را باز می کنند.

2. در برخورد با زن خیانت کار، از مقصر دانستن او دست بردارید:
مقصر دانستن روش صحیحی در برخورد با زن خیانتکار و حتی مرد خیانتکار نیست و به شما کمک نخواهد کرد تا با واقعیات رو به رو شوید بلکه لازم است با یک گفتگوی صادقانه و بدون هیچ مقصر دانستنی با همسر خود به حل موضوع بپردازید.

 

2. در برخورد با زن خیانت کار، از مقصر دانستن او دست بردارید

3. در برخورد با زن خیانتکار و مرد خیانتکار عجولانه رفتار نکنید:
این که در برابر خیانت همسر خود، خشم و عصبانیت داشته باشید، امری دور از انتظار نیست اما اگر تمایل به حل مسئله ی خیانت دارید لازم است تا جایی که می توانید آرام شوید و در برابر خیانت همسر خود عجولانه تصمیم نگیرید. زمانی که اجازه می دهید از التهاب حادثه کاسته شود می توانید برآورد منطقی از وضعیت به وجود آمده داشته باشید.

4. مدت زمانی را برای سوگواری خود در برابر خیانت همسر در نظر بگیرید:
چه مرد باشید و چه زن، هیچ تفاوتی نمی کند و لازم است برای خیانتی که به شما شده است و رنجی که از آن می برید، سوگواری کنید.

فکر نکنید اگر مرد هستید و همیشه شما را از سوگواری نهی کرده اند پس لازم نیست برون ریزی داشته باشید. برون ریزی و سوگواری برای خود، یکی از چگونگی های برخورد با زن خیانت کار است.

تا زمانی که تخلیه ی روانی نداشته باشید همیشه در برخورد با خیانت همسر، دچار مشکل می شوید پس برای خود و زخم هایتان وقت بگذارید.

5. شفای زخم ها: وقتی در مورد “چگونگی برخورد با زن خیانت کار” می پرسید:
لازم است در جواب گفته شود که یکی از اساسی ترین راه ها در برخورد با خیانت، شفا دادن زخم هایمان است.

ممکن است با خود بگویید، او به من خیانت کرده است پس چرا من باید زخم هایم را شفا دهم، اصلاً چه ربطی به زخم ها و رنج های من دارد؟

خیانت کردن و خیانت دیدن در زندگی و از آن مهم تر با وجود خیانت در یک زندگی ماندن، بستگی به باورهای ما دارد؛ باورهای ما نسبت به خودمان.

چه کسانی از کودکی تا به الان به ما زخم زده اند و باورهایی به ما انتقال دادند که فهمیدیم دیگر دوست داشتنی و لایق نیستیم، کافی نیستیم؛ احساس ارزشمندی نداریم و کلی باور دیگر که اداره ی زندگی ما را به دست گرفته اند و از آنها آگاهی و شناخت نداریم.

پس یکی از راه های برخورد با خیانت همسر ، کسب و بازسازی احساس ارزشمندی است که برای به دست آوردن و ایجاد این احساس در خود لازم است به شفای زخم های خود بپردازیم. زخم هایی که باعث ایجاد باورهای مخرب، عقده و تله شده اند و زندگی و رابطه هایمان را به تخریب کشانده اند، همان زخم هایی که خیلی وقت است به آنها سر نزده ایم و زیر آوار مدفون شده اند.

هیچ انسانی نیست که درد و رنج نداشته باشد پس همه ی ما به شفای زخم ها نیاز داریم و یکی از اساسی ترین و مهم ترین کارهای زندگی ماست.

6. کسب سواد عاطفی در برخورد با زن خیانت کار:

یکی از دلایل خیانت می تواند، نداشتن یا نبود سواد عاطفی در رابطه باشد و لازم است سواد عاطفی را بشناسیم و جنبه های مختلف آن را در جهت حل خیانت و یک رابطه ی باکیفیت، یاد بگیریم و به کار ببریم.

ممکن است گاهی بی توجهی های مداوم به احساسات طرف مقابل، گفتگو نکردن، نداشتن همدلی و درک یکدیگر و… از ضعف ها و موجبات خیانت می شوند که نیاز به رسیدگی دارند.

باید بدانید در کدام از قسمت زندگی و رابطه دچار نقص هستید و مهارت هایی را در جهت رابطه یاد نگرفتید پس برای کسب آن تلاش کنید. از خودتان بپرسید و صادقانه جواب دهید: “چه چیز یا چیزهایی را در رابطه بلد نیستم که برای پیش برد یک رابطه ی خوب، لازم است؟”

صداقت و پذیرش در خود، اصلی است که در هر راهکاری حرف اول را می زند پس با خود صداقت داشته باشد تا بتوانید قدم ها و مراحل را طی کنید.

 

سواد عاطفی

نتیجه:

درست است که بیشتر در مورد خیانت مردها صحبت می شود اما خیانت هم در زنان و هم در مردان وجود دارد طوری که مردان زیادی هم هستند که دغدغه ی زندگی شان، خیانت زنشان است.

که در این مواقع لازم است علاوه بر شناخت نشانه های خیانت یا کشف خیانت در رابطه، در مورد چگونگی برخورد با زن خیانت کار و یا مرد خیانت کار، آگاهی و شناخت کسب کنیم که در این مقاله به آن پرداختیم. خیلی لازم است بعد از شناخت، آنها را در رابطه ی عاطفی خود به کار ببریم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sina
2 سال قبل

چه دید متفاوتی واقعا لذت بردم ممنون از شما

فهیمه میر
پاسخ به  sina
2 سال قبل

عالی بود عالی، اگه تو زندگی احساس مالکیت نداشته باشیم و در کنار هم با دوستی و صلح زندگی کنیم فکر کنم زندگی شیرین بشه

صبا عزیزی
3 سال قبل

وای عالی بود مرسی فراوان اون قسمت انکار ،چه جوری میشه در اومد؟؟اخه مربوط به خودم نیست به خواهرم یه جاهایی خیلی نرم رفتم جلو باهاش ولی باز بیشتر چیزی که دارم میبینم تو رفتار و صحبتش یه قربانی و این همه جوره کامل و دنبال مقصر گشتن ،و من خودم گذاشتم که امیدم این که اینقدر تو این مسیر به نقطه صفر برسه که یه جایی انتظار تجسس در خودش داشته باشه و بشنوه ،انشالا البته زیرا معجزه های خداوند جاریست😍😍ولی عالی میشه باز راهکارهای دیگه ای هست بزارید و ما مثل همیشه محبت های شما شامل حالمون باشه 🙏😍😍مرسی از زحمات بی دریغتون خدا قوت🙏🙏😍😍❤️❤️✋✋