سردکننده های جنسی مردان

سردکننده های جنسی مردان

معمولاً در راستای موضوع رابطه جنسی هم مردها از زن ها و هم زن ها از مردها در خصوص موضوعاتی مشترک و رایج، گله و شکایت دارند. این شکایت ها معمولاً تحت عنوان سردکننده های جنسی در رابطه محسوب می شوند. ما در این مقاله به سردکننده های جنسی مردان می‌پردازیم.

به طورمثال، معمولاً مردها شکایت دارند که؛

چرا همیشه در رابطه جنسی من باید شروع کننده باشم؟

چرا همسرم همیشه از معاشقه و رابطه ی جنسی، ناراحت و معذب است؟

چرا از روی وظیفه به رابطه ی جنسی می پردازد؟

و…

شاید بعضی از شکایات و موارد تحت عنوان سرد کننده های جنسی، ظاهراً هیچ گونه ارتباطی با روابط جنسی نداشته باشند اما کمی که دقیق شوید، پی می برید که این موارد اشتباهاتی بوده اند که داشته اید و در رابطه ی جنسی شما تاثیر گذار بوده اند.

سرفصل ها:

  •  اولین سردکننده ی جنسی مردان
  •  دومین سردکننده ی جنسی مردان
  •  سومین سردکننده ی جنسی مردان
  •  چهارمین سردکننده ی‌جنسی مردان
  •  پنجمین سردکننده ی جنسی مردان
  •  ششمین سردکننده ی جنسی مردان

 اولین سردکننده های جنسی مردان

یکی از سردکننده های جنسی مردان، توصیف کننده‌ی زن هایی است که:

  •  درباره‌ی رابطه جنسی با کلمات و عبارات تحقیر آمیز صحبت می کنند.
  •  به هنگام صحبت درباره معاشقه و روابط جنسی معذب شده و احساس ناراحتی می کنند.
  •  به کرات از رابطه جنسی و معاشقه امتناع می کنند.
  •  به گونه‌ای رفتار می کنند، گویی می گویند: “باشه، بیا انجامش بدیم تا زودتر خلاص بشم و بتونم چند وقتی از شرت راحت باشم.”
  •  از معاشقه هیچ گونه لذتی نمی برند و فقط از سر وظیفه آن را تحمل می کنند.

راه حل: آن بخش غریزی و جنسی از وجود خویشتن را به همسرتان ابراز کنید. اجازه دهید از روابط جنسی مشروع با همسرتان لذت ببرید. به شوهرتان بگویید و نشان دهید که او را می خواهید.

 

 اولین سردکننده های جنسی مردان

دومین سردکننده های جنسی مردان

یکی دیگر از سردکننده های جنسی مردان، زن هایی هستند که هیچ وقت شروع کننده نیستند.

” از این که همیشه شروع کننده هستم، خسته شدم. چون این حالت من را در وضعیتی قرار می دهد که ریسک کنم و ممکن است از جانب زنم دفع بشوم و احساس ترک شدگی بکنم.”

مردها به تدریج هر گونه جاذبه‌ی جنسی را نسبت به زن هایی که همواره منفعل هستند، از دست می دهند و نسبت به آنها سردمی شوند. چرا که این کار باعث می شود مرد احساس کند او را بازی داده اند و این به نوبه ی خود باعث برآشفتگی و خشم او می شود.

راه حل: مرد زندگی خود را انتخاب کنید و نشان دهید که او را می خواهید. از اینکه گاهی شما خواسته ی خود را ابراز کنید و شروع کننده باشید، خوشحال خواهد شد و همچنین شما هم یاد می گیرید خواسته هایتان را بشناسید و بدون شرم آنها را ابراز کنید.

 سومین سردکننده های جنسی مردان

سومین سردکننده ی جنسی مردان، زن هایی هستند که بار مسئولیت رسیدن به اوج لذت جنسی را تماماً به عهده ی شوهرشان می گذارند.

مردها واقعاً دوست دارند همسرشان را ارضاء کنند، اما دوست ندارند چنان چه همسرشان در این رابطه مشکل دارد، تقصیر به گردن آنها بیفتد. زن هایی که این فشار را برعهده ی همسرشان می گذارند، باعث می شوند که همسرشان از لحاظ جنسی نسبت به آنها سرد شود.

راه حل: خودتان را دوست داشته باشید و به شوهرتان بگویید چه می خواهید و به چه احتیاج دارید. به خاطر داشته باشید او مسئول رساندن شما به اوج لذت جنسی نیست. گرچه می تواند، شریکی مهربان باشد که به شما در رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کند. می توانید هر یک از خواسته های خود و همچنین مواردی که نمی پسندید را به یکدیگر بگویید.

چنان چه می توانید خود را به اوج لذت جنسی برسانید اما با شوهرتان ارضاء نمی شوید، پس روش های خاص خودتان که روی شما تاثیرگذار هستند را حتماً به شوهرتان بگوید. مطمئن باشید شوهرتان از این که این اطلاعات مربوط را در اختیارش می گذارید، نه تنها ناراحت نخواهد شد بلکه برایش خوشایند است.

 چهارمین سردکننده های جنسی مردان

یکی دیگر از سردکننده های جنسی مردان، زن هایی هستند که خود نیز از ظاهر و قیافه و سر و وضع خودشان خوششان نمی آید، مرتباً خود را پایین می آورند و تحقیر می کنند یا به عبارتی احساس ارزشمندی ندارند.

مردها تصویر ذهنی خود از زیبایی زنشان را تا حد زیادی از خود او می گیرند. چنان چه مدام خود را تحقیر می کنید و از قیافه و هیکل تان ایراد می گیرید، باعث می شوید شوهرتان نیز دیر یا زود با شما هم عقیده شود.

راه حل: بیاموزید بدن خود را دوست داشته باشید و زیبایی های زنانه ی آن را تحسین کنید. از بیست مورد از زیبایی های خود لیستی تهیه نمایید. در آینه خود را نگاه کنید و اندام زیبای خود را ببینید. زیبایی هایتان را باور کنید.

پنجمین سردکننده های جنسی مردان

از سردکننده های جنسی مردان، زن هایی هستند که بیش از حد جدی هستند. حس شوخ طبعی یک زن، بخشی از زیبایی او محسوب می شود. مردها با خود بسیار سخت گیرند، مدام احساس مسئولیت می کنند که کارها را به درستی انجام دهند و موفق باشند.

لذا بعضی اوقات به خنده احتیاج دارند تا بتوانند کمی احساس سبکی کنند و بار مسئولیت بر روی دوش هایشان کمتر سنگینی کند. مردها نسبت به زن هایی که زیاده از حد جدی هستند و به همراه آنها نمی خندند، سرد می شوند.

راه حل: مواقعی سعی کنید توجهش را به نکته ای خنده‌دار جلب کنید و در رابطه با کاری که کرده است شوخ طبعی به خرج بدهید. کمی آسان بگیرید و یاد بگیرید کمی با او بخندید، چه در رختخواب چه در خارج از رختخواب. به کودک درون خود اجازه دهید، بیرون آمده و کمی بازی کند.

 ششمین سردکننده های جنسی مردان

ششمین سردکننده ی جنسی مردان، زن هایی هستند که بیش از حد وابسته به مردها می باشند.

یکی از غیر جذاب ترین زن ها، زن هایی با روحیه ی قربانی هستند. زن هایی که مدام دیگران را به خاطر مشکلات زندگیشان سرزنش می کنند و همیشه این طور به نظر می رسند که در آستانه ی سقوط و فروپاشی احساسی و روانی هستند.

در این گونه مواقع مردها از حساس بودن یا آسیب پذیر بودن صحبت نمی کنند، بلکه منظورشان زن هایی است که به خاطر هر موردی به مرد زندگیشان چشم دوخته اند، به عوض آن که خودکفا باشند و خود را از درون اغنا کنند.

راه حل: سعی کنید به اندازه ی سهم خود در رابطه تان قدرت داشته باشید و عزت نفستان را حفظ کنید. چنانچه حدس می زنید که در گذشته بیش از حد به مردهای زندگیتان محتاج و وابسته بوده اید، لازم است هم وابستگی خود را شناسایی کنید.

سعی کنید تا این قبیل احساسات خود، نظیر: ترس از دست دادن و ترک شدن را التیام بخشید. از یک مشاور یا راهبر خوب مشاوره بگیرید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا کوله بار احساسات قدیم حل و فصل نشده ی خود را که مدام از رابطه ی دیگر، با خودتان یدک می کشید را التیام بخشید.

 

 ششمین سردکننده های جنسی مردان

نتیجه:
در این مقاله به گله و شکایت هایی پرداختیم که در روابط جنسی مرد و زن تاثیرگذار بوده و جزء سردکننده های جنسی مردان محسوب می شوند.

سردکننده های جنسی هر فردی مطمئناً منحصر به فرد است و یقیناً همین شش مورد نیست اما طی تحقیقات به عمل آمده، اینها از رایج ترین آنها هستند که لازم است برای به کیفیت رساندن یک رابطه ی عاطفی و همچنین رابطه ی جنسی، آنها را یک زن در خود بررسی کند.

هر کدام از این موارد جنسی ای که گفته شده فقط به این منظور نیست که یک زن تنها قصدش راضی نگه داشتن همسرش باشد بلکه علاوه بر داشتن یک رابطه ی موفق، هدف این است که هر انسانی چه مرد و چه زن این ویژگی ها را در خود به تعادل برساند و همچنین برای درک بیشتر دو جنس مرد و زن از تفاوت هایشان است.

99 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *