رابطه جنسی زنان

رابطه جنسی زنان

رابطه جنسی زنان

وقتی زن و مردی به تازگی یک رابطه ی عاطفی مشترک را شروع می کنند هر کدام از آنها در مورد یکدیگر کنجکاو می شوند و چراهایی برایشان پیش می آید. یکی از زمینه هایی که همیشه در ذهن مردان و زنان چراهای زیادی به دنبال دارد، زمینه ی رابطه ی جنسی است.

معمولاً سوال های رایج مردان یا به عبارتی شکایت های مردان در مورد رابطه ی جنسی زنان این است که؛ چرا زن ها در رابطه ی جنسی پا پیش نمی گذارند؟

چرا زن ها در رابطه ی جنسی به مردهای قوی فکر می کنند؟

زن ها از رابطه ی جنسی چه می خواهند؟ و…

در این مقاله قصد داریم به رابطه ی جنسی زنان بپردازیم.

سرفصل ها:

 زن ها از رابطه ی جنسی چه می خواهند

این توهم که مردان و زنان از رابطه ی جنسی خواسته های یکسانی دارند، امروزه میان افراد جامعه رواج پیدا کرده است. بسیاری از مجلات و برنامه های تلویزیونی این طور القا کرده اند که نه تنها اولویت های زن و مرد برای یک رابطه ی جنسی خوب یکسان است بلکه انگیزاننده های جنسی هر دو نیز یکسان است اما این طور نیست.

بیش از یک دوره 30ساله، ما هزاران مطالعه و تحقیق و بررسی راجع به خواسته های زن ها از رابطه ی جنسی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرده ایم. این مطالبات و بررسی ها توسط دانشگاه ها، موسسات بهداشت و محققان حرفه ای مسائل جنسی مجلات محبوب انجام شده است.

ما از تمامی این تحقیقات به دو نتیجه رسیده ایم. اول این که، انگیزه زن ها از رابطه ی جنسی با هزاران سال پیش هیچ تفاوتی نکرده است. تقریباً تمام مطالعات نشان داده است، چه زنی که در عرصه تجارت و کسب و کار قدرتمند است یا زنی که خانه دار است و بچه دارد یا حتی زنان غارنشین 100000 سال قبل، همه و همه معیارهای یکسانی برای رتبه بندی یک رابطه ی جنسی خوب دارند و دوم اینکه انگیزه رابطه ی جنسی زن قرن بیست و یکمی امروزه قوی تر از اجدادش نیست، تنها موردی که تغییر یافته این است که امروزه قبح مطرح کردن آن در جمع از بین رفته و در رسانه های گروهی به راحتی راجع به آن بحث و گفتگو می شود. پیدا کردن مردی که به منابع دسترسی دارد و یا توانایی به دست آوردنش را دارد از اولویت های مهم اوست.

زن برای رابطه ی جنسی به مقدمه نیاز دارد. در حقیقت او حاضر نیست واژه (رابطه ی جنسی) را بی محابا به کار برد، بلکه مایل است در (آغوش) کشیده شود. پس از همبستری او دوست دارد راجع به احساساتش صحبت کند. اما شکایت بسیاری از زن ها این است که این امکان برایشان فراهم نیست چون تا می خواهند صحبت کنند، متوجه می شوند که او خواب است.

زن ها در رابطه ی جنسی در وهله اول نیازمند دریافت عشق و احساسات هستند. در حالی که مردها رابطه ای مملو از هیجان و به دور از خجالت را در رابطه ی جنسی می پسندند.

به دلیل تفاوت منشا و اولویت های زن و مرد اگر بگوییم آنها در خصوص رابطه جنسی با یکدیگر سازگاری ندارند، حرف نامعقولی نگفته ایم. زن ها در اکثر مواقع مردها را موجودات (خودخواهی) معرفی می کنند که همیشه (عجله) دارند و مردها، زن ها را موجوداتی (بدون تخیل) و (ماشینی) می دانند.

وقتی درک کردید و پذیرفتید که سیم پیچی مغز زن ها و مردها( کتاب مغز زنانه از لوآن بریزندین) از یکدیگر متفاوت است و هر یک از آنها طرز فکر متفاوتی از عشق و رابطه ی جنسی دارند و اولویت های هر کدام با دیگری فرق دارد، می توانید تغییرات لازم را بر روی طرز فکرتان در خصوص رابطه ی جنسی اعمال کنید و خیلی زود خواهید دید که به یک عاشق ممتاز و ویژه تبدیل می شوید.

 

 زن ها از رابطه ی جنسی چه می خواهند

خلاصه ای از خواسته عمده بسیاری از زن ها که قبل از نیاز به رابطه جنسی، از مردها انتظار دارند

  •  احساس جذاب بودن و خاص بوددن به آنها بدهند.
  •  همسرشان آنها را در آغوش بکشد و ناز و نوازش کند.
  •  راجع به احساساتشان صحبت کنند.
  •  احساس دوست داشته شدن و حمایت شدن را به آنها انتقال دهند.

یک زندگی ایده آل و موفق بدان معناست که در آن افراد از قضاوت درباره نیازهای طرف مقابل دست بردارند و در عوض در جهت برآورده کردن آن نیازها تلاش کنند. نیازهای جنسی ما از یکدیگر متفاوت است، نمی گوییم کدام خوب و کدام بد است فقط می گوییم متفاوت است.

چرا زن ها به ندرت برای رابطه جنسی و همبستری پا پیش می گذارند

این موضوع تقریباً از شکایت های شماره یک تمام مردها از زن ها در تمام کشورهاست. دلیل آن ساده است: موتور رابطه ی جنسی مردها بسیار قوی تر از زن ها خلق شده است. میزان هورمون تستسترون آنها 10 تا 20 برابر بیشتر از زن هاست و هیپوتالاموس شان، یعنی منطقه ای از مغز که ترشح هورمون ها باعث تمایلات جنسی می شود، بسیار بزرگ تر است.

میلیون ها سال است نسل بشر از مردها به وجود می آید و زن ها باردار می شوند و نوزاد می زایند. ابتدایی ترین وظیفه زن ها حامی و پشتیبان بودن است تا بتوانند از نوزادانشان پرستاری و مراقبت کنند و آنها را از شر حوادث امن نگاه دارند. هیچ چیز عوض نشده است.

همچنین زن ها این خدمات را به مرد زندگی شان هم ارائه می دهند و دوست دارند آنها را حمایت و پشتیبانی کنند. اگرچه تمرکز مردها روی رابطه ی جنسی آن قدر شدید و قوی است که اغلب نمی توانند تشخیصی دهند که آیا این زن اکنون در حال نشان دادن عشق و محبتش است یا تقاضای رابطه ی جنسی دارد و به همین دلیل است که مردها اغلب فکر می کنند پیام ارسالی به نوعی درخواست رابطه ی جنسی است و بعد که دست رد به سینه شان می خورد، حالشان گرفته می شود و زن ها نیز به موازات آن گیج و مبهوت می شوند.

مشکل مردها تنها نحوه سیم پیچی مغزشان است و طوری طرح ریزی شده است که نسل انسان را باقی نگه دارد. در دوران های دور آنها مجبور بودند برای استفاده از هر موقعیتی برای رابطه ی جنسی آماده باشند، حتی به قیمت به جان خریدن خطر. زیرا بارداری اغلب اتفاق نمی افتاد و بسیاری از نوزادان در همان سنین کم می مردند. بیشتر آنها حتی تا سنین نوجوانی زنده نمی ماندند.

موتور رابطه ی جنسی زن ها به این دلیل کند می چرخد که در دوران بارداری فرصت رابطه ی جنسی فراهم نیست و آنها باید از نوزادان شان مراقبت کنند. اگر زن ها مدام رابطه ی جنسی می خواستند، ممکن بود جنین شان را از دست بدهند یا این که دائماً باید باردار می بودند و بچه می زاییدند.

در هر دو صورت این برای خود و جنین شان گران تمام می شد.

 

چرا زن ها به ندرت برای رابطه جنسی و همبستری پا پیش می گذارند

چرا زن ها مردهای بزرگ تر از خودشان را ترجیح می دهند

دیوید باس دریافته است زن ها در تمام 37 فرهنگی که او مورد مطالعه قرار داده است، مردهای بزرگ تر از نظر سنی را بیشتر ترجیح می دهند. به این دلیل که مردهای بزرگ تر احتمالاً منابع بیشتری در اختیار دارند. به عنوان مثال، میانگین درآمد یک مرد استرالیایی 20 ساله در سال 2008، 27000دلار، درآمد. مرد 30ساله، 44000 دلار و درآمد مرد 40 ساله 53000دلار بوده است.

همچنین مردان مسن تر ثبات بیشتری دارند و قابل اعتمادترند و تمایل بیشتری برای متعهد شدن دارند. زن ها ترجیح می دهند مردها فقط 3تا5 سال از آنها بزرگ تر باشند زیرا احتمال مردن مردهای سن بالاتر بیشتر است و این بدان معناست که منابع آنها پایان می یابد. در برخی فرهنگ ها، گاهی اوقات زن ها با مردهای جوان تر از خودشان ازدواج می کنند اما این معمولاً تنها زمانی اتفاق می افتد که زن ثروتمند باشد یا این که مرد با این وصلت به ارثیه و یا قدرت و مقامی برسد. این نوع ازدواج ها معمولاً ازدواج های (تعیین شده) هستند.

گاهی اوقات زن های بزرگ تر با مردهای بسیار جوان تر از خودشان جوش می خورند که این موضوع دو علت دارد: اول این که، زن خود به منابع دسترسی دارد و نیازی به منابع مرد ندارد و دوم این که، رتبه این زن ها پایین است زیرا از سن بچه دار شدن شان گذشته است.

این زن ها می توانند مردهای جوان تر را به دلیل رابطه ی جنسی یا مستفیظ کردن آنها از قدرت و منابع مالی خود، جذب کنند. اما عمر این گونه روابط معمولاً کوتاه است.

چرا زن ها در رابطه ی جنسی ناز و نوازش را دوست دارند

در کتاب (چرا مردها گوش نمی کنند و زن ها نمی توانند نقشه بخوانند)

ما نشان داده ایم که زن ها بیش از 10000نقطه حساس و دریافت کننده در سطح بدنشان دارند. این میزان برای مردها 3000 نقطه است. حساس بودن به ناز و نوازش به زن ها کمک می کند احساسات و شرایط فرزندان خود را به خوبی درک کنند. این موضوع به خودی خود توضیح می دهد که چرا زن ها عاشق ناز و نوازش هستند و چرا تماس فیزیکی برای آنها بسیار اهمیت دارد. گرچه تماس فیزیکی به زعم مردها تمایل برای رابطه ی جنسی برداشت می شود و این سوء تفاهم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در روابط زوجین در همه جای جهان می شود.

زن ها خواستار تماس های غیر رابطه ی جنسی هستند. از جمله هم آغوشی، دست در دست بودن، نوازش موها، ماساژ و هر نوع بوس و مغازله دیگر.

بسیاری از مردها همه این کارها را به امید رسیدن به رابطه ی جنسی انجام می دهند اما وقتی رابطه شان دائمی تر می شود و خیال شان راحت تر است دست از انجام این کارها برمی دارند.

 

چرا زن ها در رابطه ی جنسی ناز و نوازش را دوست دارند

چرا زن ها در حین رابطه ی جنسی حواس شان به دور و بر است

اعتراض مردها در همه جا این است که وقتی پای رابطه ی جنسی به میان می آید، به نظر می رسد زن ها زیادی حواس شان پرت دور و بر است. مردها مدعی اند زن ها در حین همبستری مدام می گویند اتاق خیلی روشن است یا خیلی تاریک است، خیلی سر و صدا است یا خیلی ساکت است.

دیوارها نازک اند و ممکن است کسی آنها را ببیند یا صدایشان را بشنوند ولی مردها به این چیزها اهمیت نمی دهند. زیرا مغز مردها یک وجهی است و تمام تمرکز و فکر و ذکرشان بر روی کاریست که انجام می دهند و تقریباً کر می شوند و محرک های خارجی را نمی بینند.

دانشمند عصب شناس پروفسور گرت هالستگ و تیمش، فعالیت مغزی 13زن را در حالت ارگاسم بررسی کردند به این نتیجه رسیدند؛ وقتی زن تحریک می شود، فعالیت در بخش سنسور حسی ابتدای کورتکس بالا می رود. اما در آمیگدال و هیپوکامپوس(بخشی از مغز که به هوشیاری و هیجان مربوط می شود) فعالیت کم می شود. این آزمایش نشان می دهد اگر زن ها ریلکس و آسوده نبوده و از نگرانی دور نباشند و حواسشان پرت باشد، نمی توانند از همبستری و رابطه جنسی لذت ببرند.

مغز چند بعدی زن ها می توانند در آن واحد به تمام محرک های دور و برش پاسخ دهد. در دوران های گذشته، اگر زوجی که در حال همبستری و رابطه ی جنسی بودند و هر دو بر روی عمل خود تمرکز داشتند و آنقدر غرق این عمل بودند که حتی ممکن بود طعمه شکار حیوانات دیگر شوند.

برای این که زن ها سرحال بوده و حوصله داشته باشند، مرد باید موقع شناس باشد و اطمینان حاصل کند که زن استرس ندارد، موزیک آرامی بگذارد تا صداهای خارجی و بیرونی در آن گم شود و مطمئن باشد که او آرام است و حواسش پرت نمی شود.

چرا زن ها در رابطه ی جنسی ناز و نوازش را دوست دارند

بیشتر زن ها معمولاً تمایل پیدا کردن به مردهای قوی را در یک دوره دو سه روزه و در زمان تخمک گذاری شان تجربه کرده اند. بدن او افراد قوی را طلب می کند زیرا مردهای قوی شانس بیشتری برای بقا دارند و زن ژن های او را می خواهد.

مردهایی قوی و با تستسترون بالا همیشه بر مردهای ساکت و آرام غالب می شوند و این موضوع برای زن هایی که در زمان تخمک گذاری هستند جذابیت دارد. در بقیه ماه از مردهای ساکت و قابل اعتماد خوششان می آید.

زن ها در عین حال که آگاهانه در جستجوی مردهای حمایت گری هستند که آنها را زیر چتر حمایت خود بگیرند، همچنین خواستار مردهایی با ژن های خوب هستند.

 

چرا زن ها در رابطه ی جنسی ناز و نوازش را دوست دارند

نتیجه:

همان طور که گفته شد یک زندگی ایده آل و موفق بدان معناست که در آن افراد از قضاوت درباره نیازهای طرف مقابل دست بردارند و در عوض در جهت برآورده کردن آن نیازها تلاش کنند. نیازهای جنسی ما از یکدیگر متفاوت است، نمی گوییم کدام خوب و کدام بد است فقط می گوییم متفاوت است.

در این مقاله به رازهایی جنسی در مورد زنان پرداختیم که لازم است هر زن و مردی برای ورود به رابطه و همچنین ایجاد یک رابطه ی جنسی سالم، این موضوعات را بدانند تا با آگاهی و درک بیشتری از تفاوت ها، رابطه را پیش ببرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

91 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرجس
4 ماه قبل

بینظیرید بسیار عالی

نرجس
4 ماه قبل

صد در صدر خانما با اقایون فرق دارن تو بحث محبت و احساسات اما مردا دیگه خیلی خشکن

نرجس
4 ماه قبل

اقای خوب باید این مقاله رو بخونن

نرجس
4 ماه قبل

کمک کردنتون اقای قورچیان قابل ستایشه خیلی خوبه واقعا که این موضوعاتو میزارید مردا درس بگیرن

Elhampaziar
4 ماه قبل

بهترینید شما