استحاله نیروی جنسی

استحاله نیروی جنسی

استحاله نیروی جنسی

شما از استحاله ی نیروی جنسی چه قدر می دانید؟

“استحاله ی جنسی، تعریف ساده ای دارد: تبدیل شور و شوق کسب لذت جنسی، به شور و شوقی برای کسب موفقیت.”، معنای این جمله چیست؟

این گفته ی ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، در مورد استحاله ی نیروی جنسی است.

به راستی استحاله ی نیروی جنسی چیست و چه معنایی دارد؟ چگونه در مورد آن بیشتر بدانیم؟

آیا تعریف ناپلئون هیل از آن درست است؟ و …

در این مقاله قصد داریم به مبحث استحاله ی نیروی جنسی بپردازیم.

استحاله یعنی چه و استحاله نیروی جنسی چیست

(استحاله) یعنی تبدیل شدن یک نوع از انرژی به نوعی دیگر برای مثال، منابع آب و خورشید را در نظر بگیرید. این دو منبع انرژی برای سالیان دراز، بدون استفاده رها شده بودند. تا اینکه سرانجام، بشر کشف کرد می تواند با استحاله و تغیر حالت، آن ها را به نوع دیگری از انرژی، یعنی انرژی الکتریسیته، تبدیل نماید.

در طول سده ها، آبشارهای بزرگی در ارتفاعات به چشم می خورد و بشر از دیدن مناظر آنها لذت می برد. اما هیچ گاه فکر نمی کرد با ایجاد تغییراتی بتواند این آب را به شکل دیگری از انرژی استحاله کند و تغییر حالت بدهد.

تا اینکه در سال 1880، لستر آلن پلتون از خود پرسید چرا نیروی بالقوه ای که در آب وجود دارد، برای رفع نیازهای بشر به کار گرفته نشود؟ او با کمک توربین ها و تجهیزات دیگر، انرژی آب را به انرژی برق استحاله کرد.

امروزه بشر تلاش می کند از هر چیزی که در طبیعت وجود دارد، انرژی بسازد. اما حقیقت این است که انرژی ساختنی نیست، بلکه تنها می توان آن را از حالتی به حالتی دیگر تغییر داد یا به عبارتی استحاله کرد.

این مسئله درباره ی نیروی جنسی هم صادق است و می توانید این انرژی را که ابر قدرتی در کائنات است به صورتی از انرژی که موجب خلق نبوغ ذهنی می شود، تغییر حالت دهید.

همه ی ما می دانیم حتی کم ترین مقدار از قوای جنسی مردانه، از پتانسیل بالایی برخوردار است و می تواند انسان جدیدی را به وجود آورد. چیزی که متخصص ترین دانشمندان و پزشکان حتی در بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ها نیز قادر به انجام آن نیستند.

این همان نیرویی است که بسیاری از مردان، به راحتی از کنار توانایی های بالقوه اش عبور کرده و تنها آن را هدر می دهند در حالی که می توانند با استفاده ی صحیح و حراست از آن، موجبات رشد و پیشرفت عظیم را در زندگی خود فراهم آورند.

 

استحاله یعنی چه و استحاله نیروی جنسی چیست

نیروی جنسی و هدف نهایی آن چیست

هدف نهایی نیروی جنسی، خلق یک زندگی جدید و حفظ بقای نسل اشرف مخلوقات است اما گروهی از مردان در جهل و نادانی، خود را غرق در لذت های زودگذر و شهوت کرده و چنین قدرت و انرژی ارزشمندی را هدر می دهند. آری! کار نیروی جنسی، آفرینش است.

در مقیاسی کلی، آفرینش یک انسان و در مقیاسی جزئی، آفرینش هر چیز دیگری مانند: موفقیت نیروی جنسی، نیروی محرکه ای است که می تواند برای حرکت در جهت رسیدن به هر آرزو و خواسته ای استفاده شود.

نیروی جنسی و افراد موفق

افراد موفقی، چون گاندی همواره تاکید می کردند که توانسته اند سرکشی نیروی جنسی خود را مهار کنند و از آن، هم چون اسب زین شده ای برای پیمودن مسیر موفقیت بهره ببرند.

این افراد موفق بیان کرده اند که می توان نیروی جنسی را در بدن حفظ کرد و نیز برای ایجاد ویژگی ها و عادت های ذهنی شایسته ای هم چون شجاعت، قدرت، خلاقیت، نبوغ، انگیزه و هر چیزی که برای خلق یک موفقیت استثنایی مورد نیاز است، به یک سوپرانرژی تبدیل کرد.

اگر بخواهیم تنها به یک عامل مشترک موثر در موفقیت این افراد اشاره کنیم، آن عامل چیزی جز توانایی آنان در انجام استحاله ی نیروی جنسی نیست.

سد محکم ساختن در برابر نیروی جنسی

وقتی گفته می شود سد محکم در برابر نیروی جنسی، قصد این نیست که خود را از لذت های جسمانی حاصل از ارتباطات جنسی محروم سازید؛ بلکه منظور، بهره برداری مناسب و درست از این انرژی است.

هر گاه با استحاله ی نیروی جنسی، این نیرو را مهار کنید، نه تنها طی کردن مسیر سفر برایتان لذت بخش تر می شود، بلکه سریع تر به مقصد موفقیت می رسید. به عبارتی، مسیر استحاله ی نیروی جنسی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به بالاترین لذت جنسی که تا به حال تجربه کرده اید، دست بیابید.

نتیجه

پس استحاله به معنای، تبدیل یک انرژی به انرژی دیگر است و استحاله ی نیروی جنسی یعنی تبدیل و تغییر انرژی جنسی به انرژی در جهت نبوغ، خلاقیت و موفقیت.

نیروی جنسی، نیروی محرکه ای است که می تواند برای حرکت در جهت رسیدن به هر آرزو و خواسته ای استفاده شود. هدف این نیرو، آفرینش است و در مقیاس کلی، آفرینش یک انسان و در مقیاس جزئی، آفرینش هر چیز دیگری مانند موفقیت.

همان طور که گفته شد یکی از کلیدهای افراد موفق، استحاله ی نیروی جنسی آنها بوده است و استحاله ی نیروی جنسی به معنای سد ساختن و محروم کردن خود در برابر این نیرو نیست بلکه هدف، بهره برداری مناسب و راهبری نیروی جنسی است.

بنابراین لازم است برای استحاله ی نیروی جنسی و کسب موفقیت در زندگی در ابتدا نسبت به معنای آن شناخت پیدا کنیم تا بتوانیم ادامه ی مسیر را قدم به قدم پیش رویم.

3.4 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

108 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرسام
4 ماه قبل

خیلی عالی بود واقعا ممنونم از مقاله خوبتون

محمد
4 ماه قبل

چه جالب بود واقعا مطالب مفیدی داشت

مریم
4 ماه قبل

👏👏👏👏

مهنا
4 ماه قبل

خیلی خوب بود واقعا

مهتاب
4 ماه قبل

چه جالب بود