استحاله نیروی جنسی چه کاری انجام می دهد

استحاله نیروی جنسی چه کاری انجام می دهد؟

زمانی که نسبت به موضوع جالب استحاله ی نیروی جنسی و معنای آن شناخت پیدا می کنید، شاید این سوال

در ذهنتان پیش بیاید که این موضوع تا چه اندازه مهم است؟

آیا استحاله نیروی جنسی در موفقیت افراد تاثیر می گذارد؟

استحاله ی نیروی جنسی بر چه جنبه هایی از زندگی ما تاثیر می گذارد؟

قدرت نیروی جنسی انسان چه قدر است؟ و….

در این مقاله قصد داریم به کاربرد و اهمیت استحاله ی نیروی جنسی بپردازیم.

سرفصل ها:
  • اهمیت استحاله نیروی جنسی و قدرت نیروی جنسی
  • آیا برای استحاله ی نیروی جنسی، باید این نیرو را دور ریخت؟

اهمیت استحاله نیروی جنسی و قدرت نیروی جنسی

به اهمیت نیروی جنسی و استحاله نیروی جنسی چگونه پی می بریم؟

همه ی ما می دانیم زمانی که اسپرم در مجاورت تخمک قرار می گیرد، نطفه ی جنین در رحم زن تشکیل می شود اما چند نفر از ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی در این نطفه، روح زندگی می دمد که در نهایت، تولد یک انسان زنده را موجب می شود؟

آنچه به نطفه جان می بخشد، همان برکت الهی است که خداوند در نیروی جنسی مردان تعبیه کرده است. قرن هاست دانشمندان در تلاش اند تا ساز و کار خلق موجود زنده را در آزمایشگاه های مجهز شبیه سازی کنند اما هنوز به انجام این کار موفق نشده اند.

هنگامی که مایع حاصل از برون ریزی نیروی جنسی (منی)، در زیر میکروسکوپ بررسی می گردد، در آن میلیون ها اسپرم مشاهده می شود؛ اما اثبات شده است که تنها یکی از آنها برای تولید نطفه کافی است. یعنی یک اسپرم بسیار بسیار کوچک میکروسکوپی می تواند موجب خلق اشرف مخلوقات گردد.

در این نیروی خارق العاده، نکات قابل تاملی وجود دارد: نخست اینکه بدون نیروی جنسی بقا ممکن نیست. نیروی جنسی باعث می شود عمل لقاح به وسیله ی اسپرم و تخمک صورت پذیرد و حیات اتفاق بیفتد.

دوم اینکه هیچ دانشمندی در طول تاریخ نتوانسته است این نیروی حیات بخش را به صورت مصنوعی شبیه سازی کند. بنابراین عقل سلیم می گوید که نباید انرژی را با این همه قدرتی که دارد، به هدر داد بلکه می بایست از آن برای تولید نیروی محرکه ای شگفت انگیز بهره برداری کرد.

در طی صده های اخیر، بسیاری از افراد موفق به طور واضحی تصدیق کرده اند که کلید اصلی موفقیت هایشان، استحاله ی نیروی جنسی یا راهبری و بهره برداری درست از نیروی جنسی بوده است.

ده ها سال پیش، ناپلئون هیل در کتاب مشهور خود به نام “بیندیشید و ثروتمند شوید” توضیح داده بود؛

” که چگونه انسان می تواند از منبع نیروی جنسی خود، برای موفقیت استفاده کند. او با مطالعه ی دقیق زندگی انسان های موفق، به این امر پی برده بود که خوشبختی از آن مردانی است که از نیروی جنسی سالم برخوردار هستند زیرا تنها آنها می توانند این نیروی جنسی را به قدرتی بی بدیل استحاله کرده و به موفقیت های شگفت آوری دست یابند. “

برای رسیدن به یک موفقیت شگرف، می بایست تعداد زیادی عادت ها و خصوصیات مثبت، در وجودتان ایجاد نمایید. چه باور کنید و چه نکنید، استحاله ی نیروی جنسی می تواند تمامی آنها را به یک باره در وجود شما خلق کند.

وقتی نیاز جنسی سراغتان می آید، هر قدر هم خسته، بیمار، ملول و دل زده باشید، شما را برمی انگیزد و ملزم به حرکت می کند تا برای رفع نیاز آن کاری انجام دهید؟ این نیروی محرکه ی بزرگی که شما را در هر موقعیتی وادار به حرکت در جهت رفع نیاز خود می کند، اگر درست هدایت شود، شما را در جهت حرکت به سوی موفقیت پیش خواهد راند. اما افسوس که بسیاری از مردان، نه این قدرتمندترین نیروی کائنات را درک کرده اند و نه آموزش دیده اند که چگونه از آن برای توسعه ی نبوغ و خلاقیت ذهن خود بهره ببرند.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا برخی از مردان می توانند برای چالش ها و مسائل مختلف، راه های خلاقانه ای ارائه کنند؟ اگر آنان دارای چنین قدرت ذهنی شده اند، به خاطر تمرین هایی است که در جهت رشد نبوغ خود به کار بسته اند.

حس ششم مردان، زمانی توسعه می یابد که بتوانند نیروی جنسی عظیم خود را از راه هدایت و استحاله، به منبع بزرگی از قدرت و انرژی محرکه مبدل سازند. زیرا موفقیت بدون انگیزه و معنا میسر نمی شود و لازمه ی برخورداری از انگیزه، ذهنی برانگیخته و تحریک شده است.

 

اهمیت استحاله نیروی جنسی و قدرت نیروی جنسی

لذ اگر نیروی جنسی به درستی هدایت و راهبری شود، مرد می تواند به نیروی جسمی _ ذهنی مثال زدنی ای برای انجام کارهای بزرگ دست یابد.
اگر این قدرت بی پایان به درستی راهبری نشود، طی ارتباطات جنسی بی هدف، برون ریزی و دفع می شود. بیشتر مردان آن قدر در لذت جویی های این ارتباط ها غرق می شوند که منافع حاصل از حفظ و حراست این نیرو را فراموش می کنند. نیرویی که می تواند آنان را به سطح باور نکردنی از نبوغ و خلاقیت برساند.

بیان این نکته نیز بسیار ضروری است که مهار و حفظ نیروی جنسی برای ایجاد نبوغ و افزایش حس ششم لازم است اما کافی نیست. این انرژی باید بعد از حراست، به فرم دیگری از انرژی استحاله شود.

مهم است به خاطر بسپارید که نیروی جنسی، ابر قدرتی است که می تواند به خلق موفقیت منجر شود. اگر آن را در بدنتان حفظ کنید و برون ریزی نکنید، دوباره جذب بدنتان شده و سپس به شکل مستقیم یا غیر مستقیم شما را وادار به حرکت در مسیری می نماید که در انتهای آن، موفقیت و سعادت است.

آیا برای استحاله ی نیروی جنسی، باید این نیرو را دور ریخت

همان طور که سال ها قدرت های آب و خورشید برای تولید برق ناشناخته بود، قدرت واقعی نیروی جنسی نیز برای بسیاری از مردان هنوز هم شناخته شده نیست. اگر این گونه افراد، نادانی را کنار گذاشته و با ذهنی باز درک کنند که بدون هدر دادن این نیرو، می توان لذت جوی

ی از رابطه ی جنسی را به طور کامل افزایش داد، آیا باز هم به تلف کردن این گنج کائنات ادامه می دهند؟ شاید نه.

اما به این دلیل که بیشتر این مردان ذهن خود را به روی واقعیات بسته اند، به جای اینکه از نیروی خود برای افزایش حس ششم، لذت جویی صحیح و طولانی تر و در نهایت دستیابی به موفقیت استفاده کنند، آن را در رابطه های جنسی بی هدف هدر می دهند.

هم انسان و هم حیوان از نیاز جنسی برخوردار هستند. حیوانات به دلیل نداشتن قوه ی عقل و اراده، از توانایی کنترل و حفظ نیروی جنسی بی بهره اند و شاید به همین دلیل است که توانایی هایی مانند حس ششم، نبوغ، خلاقیت و دیگر خصیصه های متعالی، خیلی نمی تواند در آنها ظهور و بروز پیدا کند.

اما جای تاسف دارد اگر نوع بشر نیز نخواهد بفهمد که این نیروی عظیم، از چه قدرتی برخوردار است و تنها برای لذت جویی جسمانی و شهوت خود از آن بهره برداری کند.

حیوان هیچ گاه در سیر تکاملی خود به نبوغ نیازی ندارد اما انسان برای رسیدن به کمال، نیاز ضروری به آن پیدا می کند، پس باید بر روی نیاز جنسی خود سدی بسازد و از هدر دادن و مصرف بی رویه ی آن جلوگیری به عمل آورد. اگر چنین نباشد، او با حیوان در چه چیزی فرق خواهد داشت؟

اشتیاق داشتن رابطه ی جنسی در بسیاری از مردان به شدت بالاست. برای یک مرد عادی که از تعداد فرزند لازم برخوردار است، چه ضرورتی دارد که این نیروی ارزشمند را بیهوده برون ریزی کند؟ مطالعات نشان می دهد اوج برون ریزی در مردان، در دوران بلوغ و از راه انجام عمل ناشایست استمنا صورت می گیرد و جالب است بدانید این برون ریزی ها هستند که نمی گذارند مردان تا پیش از چهل سالگی به موفقیت های چشم گیری دست یابند.

در واقع آنان تمام نیروی جنسی خود را در همان دوران بلوغ به هدر داده اند. پرسش اساسی این است که چه فرد در دوران بلوغ و نوجوانی باشد و چه در سنین بیست، سی یا چهل سالگی، چرا باید به اسراف منابع ارزشمند نیروی جنسی خود بپردازد و آن را هر روز ضعیف تر و مریض تر کند؟ آیا این حماقت نیست که با وجود آگاهی از قدرت چنین نعمت الهی، باز هم آن را در مسیرهای اشتباه صرف کنیم و دور بریزیم؟

ای کاش مردی که این نیروی جنسی قدرتمند را نادیده می انگارد، یا از درک قدرت آن عاجز است و یا اراده ی خود را در اثر اعتیاد به شهوت و هوای نفس از دست داده است. می دانست که با برون ریزی نیروی جنسی، در واقع به مرور زمان، نیروی حیات و قدرت انگیزه را از سیستم بدنی و ذهنی خویش حذف خواهد کرد.

ای کاش می فهمیدند با کمی خویشتن داری و تذهیب نفس، نه تنها می تواند رابطه ی جنسی خود را هدف دار کند و لذت آن را صدها برابر افزایش دهد، بلکه ماند همه ی مردان اسطوره ای تاریخ به موفقیت های خیره کننده ای در زندگی دست یابد. مردانی که عامل موفقیت خویش را به حفظ و نه هدر دادن نیروی جنسی مرتبط دانسته اند.

اگر کسی هم چنان نسبت به مزایای بی شمار استحاله ی جنسی تردید دارد، کافی است برای یک بار از خود بپرسد: “واقعاً بعد از بیرون ریختن همه ی نیروی جنسی، چه چیزی برای من باقی می ماند و چه حالی را تجربه می کنم؟” جواب واضح است. یک بشکه پر از باروت، یک باره به مشتی خاکستر تبدیل می شود.

عاملی که می توانست در اوج خستگی و ملالت، شما را وادار به حرکت کند، در چشم برهم زدنی، کوله بار دل زدگی های شما را سنگین تر می کند و خودش به ابزاری برای بی حسی و رخوت بیشتر تبدیل می شود.

پرسش اینجاست که چرا مردان بی بند و باری که این احساس را همه روزه و بعد از رابطه های جنسی بی هدف تجربه می کنند و خود را به لبه ی پرتگاه پوچی و بی تفاوتی می رسانند، از این کار دست برنمی دارند؟

لازم است این سوال را از خود بپرسید و صادقانه به آن جواب دهید.

 

آیا برای استحاله ی نیروی جنسی، باید این نیرو را دور ریخت

نتیجه:

پس در این مقاله تا حدی پی می برید که قدرت نیروی جنسی به چه اندازه است و استحاله نیروی جنسی می تواند جنبه های زیادی از زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین بر موفقیت شما تاثیر به سزایی می گذارد.

شاید بعد از درک و شناخت استحاله ی نیروی جنسی، قدم بعدی برای راهبری نیروی جنسی، آشنایی با اهمیت و کاربرد استحاله ی نیروی جنسی است که در این مقاله به آن پرداختیم. لازم است جهت راهبری و استحاله ی نیروی جنسی، سوالات قابل تامل در این مقاله را به شکل صادقانه پاسخگو باشید.

3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

112 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن نوائی
2 ماه قبل

سلام و درود
مطالبی که ارائه دادید واقعا عالی بود؛متشکرم

Ahmaf
4 ماه قبل

سلام و عرض ادب
مطلب بسیار خوبی بود ولی لطفاً در مورد شیوه ها و راه های استحاله هم مطلب و آموزش بذارید. یا اگر دوره آموزشی و کتاب موجود هست ارائه بفرمایید تا استفاده کنیم. دوباره ممنونم

علیرضا
4 ماه قبل

پرمفهوم ترین چیزی که شنیدم 👏🫴

مهتاب
4 ماه قبل

خیلیییی عالی بود

منا
4 ماه قبل

بسیار عالی ممنون از مقاله خوبتون