استحاله نیروی جنسی و پولدار شدن

استحاله نیروی جنسی و پولدار شدن

قصد ثروتمند شدن یا پولدار شدن را دارید یا می خواهید تا آخر عمر در جا بزنید؟

در این مقاله قصد داریم به ارتباط میان استحاله نیروی جنسی و پولدار شدن بپردازیم.

“در هر کاری وارد می شوم، نمی توانم پول قابل ملاحظه ای را کسب کنم و همیشه مشکل مالی دارم. انتقادهایی که مدام به من می شود این است که؛ خلاقیت و تمرکز ندارم و فقط ساعت هایی را در محل کار می گذرانم.”

خب، نتیجه ی نداشتن خلاقیت و تمرکز، عدم گسترش مالی و ایجاد یک درگیری مالی همیشگی است یعنی تا خلاقیت، تمرکز و گسترش نباشد، ثروت و پولی خلق نمی شود.

چه عامل یا عواملی باعث می شود که شما به سمت ایجاد خلاقیت، گسترش در کار و ثروت، نروید؟

یکی از این عوامل بازدارنده ی خلق ثروت و پولدار شدن، راهبری نشدن و هدر دادن انرژی جنسی است به عبارتی انرژی جنسی شما به طور درست راهبری و تبدیل یا استحاله نمی شود.

پس یکی از عوامل ایجاد ثروت، استحاله ی نیروی جنسی است.

اما به راستی، ارتباط استحاله نیروی جنسی با پولدار شدن چیست؟

شاید زمانی که بخواهید پاسخگوی این پرسش باشید، در ابتدا سوالی در ذهنتان به وجود آید که اصلاً، استحاله نیروی جنسی به چه معناست؟

اگر شما هم در زندگی خود به دنبال راهکاری برای افزایش پول و ثروت و حتی به دنبال راه حلی برای کنترل نیروی جنسی خود هستید، لازم است در مورد استحاله نیروی جنسی و خلق ثروت یا پولدار شدن، چیزهایی بدانید.

راز استحاله نیروی جنسی در پولدار شدن چیست

واژه “استحاله” به زبان ساده، به معنی تغییر یا تبدیل یک عنصر، یا شکلی از انرژی، به شکل دیگر است.

شور جنسی یک حالت روحی به وجود می آورد. استحاله نیروی جنسی یعنی این که جهت جریان ذهن را از افکار دارای تجلی جسمانی، به افکار دارای ماهیتی دیگر تغییر دهیم.

نیروی جنسی، نیرومندترین میل بشر است. هنگامی که افراد با این میل و نیرو تحریک شوند، ذکاوت، تخیل، شهامت، اراده، پشتکار، توانایی و خلاقیتی پیدا می کنند که در اوقات دیگر برای آنها ناشناخته است.

نیروی جنسی به قدری قوی است که مردم برای افراط در آن، بی مهابا زندگی و آبروی خود را به خطر می اندازند. وقتی که این میل طبیعی، در امتداد خطوط دیگر مهار و به مسیر دیگری هدایت شود، ویژگی های مثبت آن را می توان به عنوان قدرتمندترین نیروها در ادبیات، هنر، حرفه ها یا شغل های دیگر و از همه مهم تر در پولدار شدن و ثروت آفرینی به کار برد.

به این عمل تبدیل نیروی جنسی، استحاله نیروی جنسی می گوییم. فروید، فرآیند والایش را که نزدیک به استحاله نیروی جنسی است را در این باب به کار می برد.

 

راز استحاله نیروی جنسی در پولدار شدن چیست

 شناخت محرک های ذهنی برای استحاله نیروی جنسی

ذهن انسان به محرک هایی پاسخ می دهد که از طریق آن بتواند تحریک شود و به میزان بالای ارتعاش، که به شور و شوق، تخیل خلاق و اشتیاق شدید معروف است، برسد.
محرک هایی که ذهن، کاملاً آزادانه به آنها پاسخ می دهد عبارتند از:

  •  میل جنسی
  •  عشق
  •  اشتیاقی سوزان برای شهرت، قدرت، تقویت مالی، پول و پولدار شدن
  •  موسیقی
  •  دوستی بین افراد هم جنس و غیر هم جنس
  •  یک پیمان عقل کل بر اساس هماهنگی دو نفر یا بیشتر، که خودشان را برای پیشرفت روحانی یا غیر روحانی متحد کرده باشند.
  •  رنج متقابل مثل رنجی که افرادی که مورد ظلم واقع می شوند، تجربه می کنند.
  •  تلقین به خود
  •  ترس
  •  مواد مخدر

چرا استحاله نیروی جنسی می تواند فرد را به یک آدم پولدار و نابغه برساند

میل جنسی در صدر فهرست محرک هایی قرار می گیرد که به موثرترین شکل، ارتعاشات ذهن را تشدید می کنند و چرخ های فعالیت فیزیکی را به حرکت درمی آورند.

هشت مورد از آن محرک ها، طبیعی و سازنده و دو مورد دیگر مخرب هستند. در اینجا به دو مورد مخرب کاری نداریم زیرا قصدمان استحاله نیروی جنسی به شکل سالم است.

شناخت این محرک های ذهنی برای این است که بتوانید منابع عمده ی تحریک ذهنی را به شکل مقایسه ای، بررسی کنید.

این بررسی، به راحتی نشان می دهد که نیروی جنسی به احتمال زیاد، شدیدترین و نیرومندترین محرک ذهنی است.

انجام این مقایسه ضروری است چون اساس اثبات این ادعاست که استحاله نیروی جنسی، می تواند فرد را به جایگاه یک نابغه برساند.

به عبارتی می توان نیروی جنسی خود را به سمت کار و فعالیت در جهت کسب درآمد و پول درآوردن هدایت کنید و از این انرژی جنسی نیرومند در این راستا بهره ببرید.

 راهکار محرک های ذهنی برای پولدار شدن

محرک ذهنی یعنی هر تاثیری که بتواند ارتعاشات فکر را، به طور موقت یا دائمی، بالا ببرد.

از محرک هایی طبیعی که بیشترین تاثیر مثبت را بر شما می گذارند فهرستی تهیه کنید.

در این فهرست هر چیزی را که بیش از همه به آن واکنش نشان می دهید، بگنجانید.

سه محرک از نیرومندترین و مثبت ترین محرک های موجود به شکل فهرست وار در بیاورید و بنویسید و همچنین در فهرست بنویسید که چگونه می توانید این محرک ها را به نحو موثرتری در زندگی خود به کار ببرید.

در پس شور جنسی، احتمال تبدیل کم هوشی به نبوغ، از طریق استحاله وجود دارد.

استحاله نیروی جنسی به طور قطع، مستلزم به کار انداختن نیروی اراده است؛ اما آنچه به دست می آید، ارزش تلاش کردن را دارد.در واقع لازم است به راهبری نیروی جنسی بپردازید.

 

 راهکار محرک های ذهنی برای پولدار شدن

نتیجه:

پس یکی از راهکارها یا بهتر است بگوییم یکی از گام های اصلی به سمت ثروت و پولدار شدن، راز استحاله نیروی جنسی است. به عبارتی لازم است نسبت به استحاله ی نیروی جنسی و همچنین ارتباط آن با پولدار شدن و خلق ثروت، شناخت پیدا کنیم و این شناخت را در زندگی خود عملی و اجرا کنیم تا شاهد پیش بردن یک زندگی با کیفیت و سالم باشیم.

استحاله ی نیروی جنسی و استفاده از این نیرو برای ثروت و پولدار شدن، نیازمند این است که نسبت به محرک های ذهن و قوی بودن هر کدام از آنها آگاه شویم که در این مقاله به آنها پرداختیم.

توصیه می شود که جهت پولدار شدن باید به خلاقیت و گسترش در کسب و کار خود برسید که لازمه ی این خلاقیت و گسترش این است که انرژی جنسی شما که نیروی پرقدرتی است، راهبری شود.

93 Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *